AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Hva bruker du under vanlig genser? Singlet eller tskjorte? Hvorfor akkurat det? Anonymkode: 10102...209
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Singlet fordi jeg ikke vil at halsen på tskjorten skal syns Anonymkode: e4b8a...475
Morpheus Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Skjorte, t-skjorte, superundertøy, langermet trøye, singlet, body, ingenting. Kommer helt ann på hvor varmt, kaldt det er. Om jeg skal ha skjorte under for å få en fin krage eller om jeg vet at genseren skal av i løpet av dagen. Da kan det hende jeg har en kul t-skjorte under. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Under vanlig collegenser (bomull) som jeg bruker veldig ofte, bruker jeg enten: en t-skjorte eller to t-skjorter, eller langermet t-skjorte, eller langermet t-skjorte og kortermet over den langermede, eller t-skjorte og en collegenser (to over hverandre) om det er kjøligere, eller t-skjorte og en treningsjakke som for eksempel adidas firebird om jeg ønsker noe som dekker halsen litt mer når glidelåsen dras helt opp. Eller en turtleneckgenser. Noen ganger hettegenser under også. Jeg bruker collegensere hver dag bortsett fra midt på sommeren. Har en jobb hvor jeg ikke må pynte meg veldig ofte, så jeg pakker meg inn i myke lag med bomull. Elsker collegensere fra Reebok, Champion, Fila, Adidas og Umbro. Men har også mange andre merker. Jeg er frysapinne så bruker gjerne noen lag under collegegenseren. Som jeg elsker, favorittplagget, har sikkert 50 stykker. Hender jeg bruker en kul adidas eller fila t-skjorte over collegenseren også, selv om det ikke var det du spurte om. I går hadde jeg for eksempel to t-skjorter under, tror det var nike og hummel over, så en puma collegenser og en adidas t-skjorte over. Har hatt forskjellige adidas t-skjorter over pumagenseren de siste dagene. I dag har jeg en umerket t-skjorte under, en adidas firebird treningsjakke (hele treningsdressen forsåvidt) som er rød med hvite striper og en stor gråmellert Reebok genser med stor blå logo over treningsjakka. Dette blir weekendantrekket i dag og i morgen. Kanskje litt ut i uka også, men har også en grå umbrogenser jeg elsker å ha over denne treningsjakka. Vi får se. Blir det kaldt tar jeg den bare over Reeboken. Mannen min går forøvrig lignende kledd han også. Han bor også i collegensere. Anonymkode: c6bc3...041
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Under vanlig collegenser (bomull) som jeg bruker veldig ofte, bruker jeg enten: en t-skjorte eller to t-skjorter, eller langermet t-skjorte, eller langermet t-skjorte og kortermet over den langermede, eller t-skjorte og en collegenser (to over hverandre) om det er kjøligere, eller t-skjorte og en treningsjakke som for eksempel adidas firebird om jeg ønsker noe som dekker halsen litt mer når glidelåsen dras helt opp. Eller en turtleneckgenser. Noen ganger hettegenser under også. Jeg bruker collegensere hver dag bortsett fra midt på sommeren. Har en jobb hvor jeg ikke må pynte meg veldig ofte, så jeg pakker meg inn i myke lag med bomull. Elsker collegensere fra Reebok, Champion, Fila, Adidas og Umbro. Men har også mange andre merker. Jeg er frysapinne så bruker gjerne noen lag under collegegenseren. Som jeg elsker, favorittplagget, har sikkert 50 stykker. Hender jeg bruker en kul adidas eller fila t-skjorte over collegenseren også, selv om det ikke var det du spurte om. I går hadde jeg for eksempel to t-skjorter under, tror det var nike og hummel over, så en puma collegenser og en adidas t-skjorte over. Har hatt forskjellige adidas t-skjorter over pumagenseren de siste dagene. I dag har jeg en umerket t-skjorte under, en adidas firebird treningsjakke (hele treningsdressen forsåvidt) som er rød med hvite striper og en stor gråmellert Reebok genser med stor blå logo over treningsjakka. Dette blir weekendantrekket i dag og i morgen. Kanskje litt ut i uka også, men har også en grå umbrogenser jeg elsker å ha over denne treningsjakka. Vi får se. Blir det kaldt tar jeg den bare over Reeboken. Mannen min går forøvrig lignende kledd han også. Han bor også i collegensere. Anonymkode: c6bc3...041 Jaja... jeg håper du ikke er noe særlig over 16 år gammel. Anonymkode: 3b085...43b 2
Jolene Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 Bruker kun noe under genseren dersom det er kaldt. Da varierer jeg mellom topp med tynne eller brede stropper i enten 100% silke eller ull. Noen ganger underkjole i stedet for toppen. 2
FrankDrebin Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 Sjelden jeg bruker genser, men de få gangene jeg gjør det, har jeg skjorte under. Liker ikke følelsen av genser rett på huden.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 På 13.10.2018 den 17.14, AnonymBruker skrev: Jaja... jeg håper du ikke er noe særlig over 16 år gammel. Anonymkode: 3b085...43b Vel, alle trenger ikke være gamle tanter hele livet, selv om noen ønsker det. Tar det som en kompliment jeg. Anonymkode: c6bc3...041 1
Wonders Skrevet 15. oktober 2018 #10 Skrevet 15. oktober 2018 (endret) På 5.10.2018 den 19.15, AnonymBruker skrev: Hva bruker du under vanlig genser? Singlet eller tskjorte? Hvorfor akkurat det? Anonymkode: 10102...209 HAhaha må si jeg kikket ned, åpnet opp å tok en titt Jeg har ikke begynt med ull ennå. Bruker slike, i hudfarge eller svart. Jeg vil ikke at det skal vises noe igjennom, eller noe kløft om bh`n fant det for godt å dytte litt oppover. Når været snur bruker jeg ull fra Cubus. Singletter og langermede. Endret 15. oktober 2018 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå