Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snart påske
Skrevet

Jeg skal lese " kate Hannigan" av Cathrine Cookson. Det er en kjærlighetsroman; handler om kjærligheten mellom en velstående mann og en jente fra slummen..

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon, gleder meg :)

Omtaler på boken er "stort om litteratur og kjærlighet", "En litterær skattekiste... Strålende rik forteller kunst som vil sjarmere deg og få deg til å glemme alt". "En herlig lang, spennende og innfløkt fortelling".

Jeg leser sjeldent hva bøker og filmer handler om når jeg er blitt anbefalt de, synes de blir enda mer spennende da :-)

Skrevet

Holder på å lese "Hellig blod hellig gral" så får lese den ferdig i påske :P

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har begynt på Kristin Lavransdatter, og etter det har jeg hundre andre jeg skal lese :P

Gjest madam butterfly
Skrevet

Jeg skal begynne på "ps- jeg elsker deg". En utrolig rørende bok har jeg hørt..

Skrevet

Nøkkelvitnet - Jørn Lier Horst

Skrevet
Jeg skal begynne på "ps- jeg elsker deg". En utrolig rørende bok har jeg hørt..

Den er fin den ja :)

Jeg har startet på Den mørke materien av Phillip Pullman for andre gang, og har også startet å høre "En himmel full av stjerner" på lydbok.

Skrevet

Det må nok bli en krimbok! Men nå har jeg lest ut 2 av de nye krimbøkene før jeg har rukket å komme meg på fjellet...

Hmm, mulig det blir Gravstille av Indridason (leste Myren forrige påske, men ble vel egentlig ikke helt overbevist). Ellers har jeg jo begynt å lese Prost Gotvins geometri av Gert Nygårdshaug. Men tror vel kanskje ikke helt dette er boken for meg heller.

Gjest gjest1
Skrevet
Det må nok bli en krimbok! Men nå har jeg lest ut 2 av de nye krimbøkene før jeg har rukket å komme meg på fjellet...

Kan virkelig anbefale Fingersmith av Sarah Walters. Selv jeg som ikke liker krim, synes denne var skikkelig bra.

Skrevet

Kan virkelig anbefale Fingersmith av Sarah Walters. Selv jeg som ikke liker krim, synes denne var skikkelig bra.

Takk for tips :)

Skrevet

Prost Gotvins geometri er fabelaktig! :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Prost Gotvins geometri er fabelaktig! :)

Og du har en aldelse faaabelaktig avatar :ler:

Gjest lmari
Skrevet

Botsgang av Ian Rankin. Det må være krim i påsken! ;)

Skrevet

Jeg skal lese engler og demoner jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skal lese engler og demoner jeg.

Av hvem da, Linsi?? :o

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg leser Raija serien akkurat nå, og gleder meg til å ha masse tid til å lese masse i påsken!

Skrevet

"Engler og Demoner" er skrevet av Dan Brown. Samme forfatter som "Da Vinci koden". Dette er boken som kom før den.

Jeg skal lese ferdig "Brannvegg" av Henning Mankell, og så tenker jeg jeg begynner med "Sjiraffens tårer" av Alexander McCall Smith. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
"Engler og Demoner" er skrevet av Dan Brown. Samme forfatter som "Da Vinci koden". Dette er boken som kom før den.

Jeg skal lese ferdig "Brannvegg" av Henning Mankell, og så tenker jeg jeg begynner med "Sjiraffens tårer" av Alexander McCall Smith. :-)

Aha :-)

Skrevet

Da Vinci-koden og Engler og demoner om jeg rekker..

- viXen -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...