Gjest Dolphina Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 Hva hører du på når du vasker? *trenger inspirasjon*
Dagoberta Skrevet 19. mars 2005 #2 Skrevet 19. mars 2005 Bruker oftest å høre på radioen, der spiller de ofte gla'låter med litt tempo. Så skrur jeg opp hvis det kommer noe bra, og bytter kanal hvis de spiller dårlig musikk
Gjest Formosiss Skrevet 19. mars 2005 #4 Skrevet 19. mars 2005 All mulig slags kommersiell musikk som jeg ikke gidder å bruke tid på ellers, dvs. musikk som det ikke er så farlig om jeg ikke får med meg alt av. :-P
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #5 Skrevet 19. mars 2005 South Park soundtracket. Med klassikere som Kyles mom is a big fat bitch og What would Brian Boitano do blir husarbeid gøy
Gjest allium Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 * bokmerker tråden * Holder på å lage en "vaskemusikk" spilleliste på iPod'en selv, og er ute etter inspirasjon. Foreløbig har jeg: Santana: "Smooth" John Fogerty: "The old man down the road" Creedence Clearwater Revival: "Bad moon rising" Janis Joplin: "Me and Bobby McGee" Pink Floyd: "Learning to fly" Hanne Boel: "Don't know much about love"
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 South Park soundtracket. Med klassikere som Kyles mom is a big fat bitch og What would Brian Boitano do blir husarbeid gøy For ikke å nevne "shut your fucking face uncle fucka" hoho tror jeg skal vaske til dette engang jeg :D
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #8 Skrevet 19. mars 2005 For ikke å nevne "shut your fucking face uncle fucka" hoho tror jeg skal vaske til dette engang jeg :D You're a bonifying bastard uncle fucka. You're uncle fucka, yes that's true and nobody fucks uncle quite like you. Shut your fucking face uncle fuckaaaaa..... tra tra tra
Gjest Starya Skrevet 19. mars 2005 #11 Skrevet 19. mars 2005 Varierer veldig. Alt mulig fra DJ Swami til Tool. Så lenge det spilles høyt, så..
Gjest Madeline Skrevet 19. mars 2005 #12 Skrevet 19. mars 2005 Må ha noe med fart i. Ozzy Osbourne f.eks.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #13 Skrevet 19. mars 2005 Vasking skje enten til Supertramps Breakfast in America eller til Vamps Folken. På dårlige dager blir det begge...
Cherie Skrevet 19. mars 2005 #15 Skrevet 19. mars 2005 * bokmerker tråden * Holder på å lage en "vaskemusikk" spilleliste på iPod'en selv, og er ute etter inspirasjon. Foreløbig har jeg: Santana: "Smooth" John Fogerty: "The old man down the road" Creedence Clearwater Revival: "Bad moon rising" Janis Joplin: "Me and Bobby McGee" Pink Floyd: "Learning to fly" Hanne Boel: "Don't know much about love" Foreslår at du plusser på: Longview av green day Carmen Queasy med maxim fra prodigy 0g skunk fra skunk anansie samt Alive med Pearl Jam Proud mary - tina turner ..tenk litt på teksten der ... working for the man every night and day
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2005 #16 Skrevet 19. mars 2005 Hvis jeg virkelig skal få opp tempoet så er det trance. Da blir jeg nesten hyper
Fam Skrevet 19. mars 2005 #17 Skrevet 19. mars 2005 Skal jeg virkelig bli gira så må Prodigy eller Leftfield i spilleren. Transe funker også bra Da går det unna her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå