Gå til innhold

Sexy og elegant (julebord )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har tips til kjoler eller antrekksideer til julebord til oss med litt former? Jeg trives selv veldig i Berit Hjelde sine kjoler..

send gjerne link?

og tips til noe sexy under? Body f.eks?

sliter litt med om jeg burde ha strømper under eller over body eller hvordan sette sammen et sexy antrekk 😳

Anonymkode: 068ca...c16

Skrevet

Hvorfor skal det absolutt være sexy? Sexy antrekk er ikke eleganse

Anonymkode: be7f5...81f

• Liker 11
Skrevet (endret)

Store kvinner som forsøker å kle seg sexy ender ofte opp som vulgære.

Endret av Antoinette
  • Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, noen som har tips til kjoler eller antrekksideer til julebord til oss med litt former? Jeg trives selv veldig i Berit Hjelde sine kjoler..

send gjerne link?

og tips til noe sexy under? Body f.eks?

sliter litt med om jeg burde ha strømper under eller over body eller hvordan sette sammen et sexy antrekk 😳

Anonymkode: 068ca...c16

Hvis du skal ha kjole, må du selvsagt  ha strømper eller strømpebukse. Body blir fort varmt.

Takk for at du  tipset meg om hvor jeg  A L D  R  I skal kjøpe kjoler og skjørt :) 
GÅR folk i slikt?
pa30466-801x1200.jpg

Anonymkode: 5458f...a46

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Antoinette skrev:

Litt former betyr vel ikke stor?

Ellers et åletrange på julebord ikke sexy. Og hvorfor skal man fremstå sexy sammen med kollegaer? En fin løs skjorte med trangt skjørt kan være fint. 

Anonymkode: d2322...10e

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Antoinette skrev:

??

Skrevet

Floyd har mye elegant og pent.

Anonymkode: 5458f...a46

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det absolutt være sexy? Sexy antrekk er ikke eleganse

Anonymkode: be7f5...81f

Har du aldri sett en sexy OG elegant kvinne?   Har du bodd i en hule i skogen hele livet?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Her er kjoler i plussize til under 1500 kr.  Tatt bort de lyse sommerfargene.  Her burde du finne noe.  Du kan gjerne bestille flere, velg faktura.  Da betaler du bare for det du beholder.  Gratis frakt og retur.  

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/_bla.brun.flerfarget.gra.lilla.oliven.petroleum.rod.svart/?assortment_area=plus-size&price_to=1536

Endret av Peonjenta
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Her er kjoler i plussize til under 1500 kr.  Takk bort de lyse sommerfargene.  Her burde du finne noe.  Du kan gjerne bestille flere, velg faktura.  Da betaler du bare for det du beholder.  Gratis frakt og retur.  

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/_bla.brun.flerfarget.gra.lilla.oliven.petroleum.rod.svart/?assortment_area=plus-size&price_to=1536

Denne fra linken din var rett og slett rå

https://www.zalando.no/glamorous-curve-bodcon-with-waist-corset-cocktailkjole-black-gla21c02q-q11.html

Anonymkode: 6ed6d...988

Annonse
Skrevet
55 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ja kjempefin, og så billig!!

Ikke sant, skulle ønske den var i min størrelse.

Skrevet

Planlegge antrekk til julebord i oktober? Eller i det heletatt planlegge antrekket....er virkelig julebord det største noen opplever i løpet av året i livet sitt? Just asking.

Anonymkode: 88cb6...872

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Planlegge antrekk til julebord i oktober? Eller i det heletatt planlegge antrekket....er virkelig julebord det største noen opplever i løpet av året i livet sitt? Just asking.

Skjønner godt at noen gjør det nå jeg, for mange er førjulstida stress nok som det er, mange julebord starter også i slutten av november, er ikke så lenge til alt braker sammen på en gang.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du med den kommentaren? Skal man bestille tøy på nettet er det greit å være ute i god tid, forsinkelser skjer stadig, og så må kan kanskje sende tilbake for å bytte størrelse. Om andre kjøper kjole til julebord i mai eller november er vel ingenting å henge seg opp i?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...