Gjest Alterego666 Skrevet 8. desember 2018 #21 Skrevet 8. desember 2018 10 timer siden, Paramount skrev: Ingen tvil om at slike tanker setter sterke følelser i sving, kan nesten ikke forestille meg noe mer opphissende. Tanken er like deilig som den er ubehagelig. Men, det er veldig bittert dersom forholdet ødelegges, og du sitter igjen med kun nedsiden av prosjektet, det er det ikke verdt. Partner og jeg snakker om det, og begge tenner på det. Det er ikke veldig sannsynlig at det kommer til å faktisk skje, men så langt har denne forbudte åpenheten bidratt til høyere seksuell spenning og mer intimitet oss mellom.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #22 Skrevet 9. desember 2018 Jeg (kvinne) lever det ut, og tenner helt rått på det. Avtalen med min mann er "Don't ask, don't tell". Jeg syns det er svært pirrende å planlegge hvordan, hvor og når vi skal kunne ha sex. Spenningen og redselen for å bli tatt gjør det hele så sykt mye mer elektrisk. Jeg vet jo det ikke blir skilsmisse dersom vi skulle bli tatt, men det er jo likevel noe min mann ikke skal vite om. Det eneste vi egentlig har som regel er at det skal avsluttes umiddelbart dersom det begynner å utvikle seg følelser på noe vis. Vi skal leve sammen med hverandre livet ut, men så lenge vi begge har det fint med det så lar vi det rulle. Har holdt på slik i mange år nå, og har det veldig godt sammen. Folk kan tenke hva de vil, men vi har 15 år sammen bak oss og trives som vi har det. 🙂 Anonymkode: c2ba4...55b 3 1
Master1 Skrevet 10. desember 2018 #23 Skrevet 10. desember 2018 En må være utro lig trygge og sikre på hverandre ellers kommer sjalusien og tar deg/ dere....
Cuckold Skrevet 10. desember 2018 #24 Skrevet 10. desember 2018 On 12/8/2018 at 9:06 AM, AnonymBruker said: Jeg hadde blitt irritert om jeg oppdaget at det var forbeholdt rollelek i senga, og det aldri åpnet seg en dør for en viss åpenhet Mange tenner jo på ting i teorien, og jeg tenker man bør være veldig tydelig på hvilken dør man faktisk har åpnet. Min eksmann godtok åpenhet etter en lengre dialog, og helt tilfeldig (før noe hadde skjedd med noen) - så kommer det frem at han ikke ville sånn i praksis. Det var jo mer eller mindre flaks at ekstrasamtalen dukket opp, og at ingenting hadde skjedd med andre. Det kunne jo ført til skilsmisse og gudene vet ikke hva. Så husk å presisere «jeg tenner på rolleleken, men ikke i praksis». Med mindre du faktisk har tenkt å la henne ha sex med andre i form av «liksomutroskap». Anonymkode: ce7da...8db Jeg tror det er en fordel om begge parter virkelig ønsker dette, at ikke en av partene har overtalt den andre og denne til slutt går med på det. Da kan man oppleve slike overraskende retretter. Når det er sagt tror jeg nok en del kvinner i utgangspunktet kan være uvillige til å innrømme at de kan tenke seg å leve slik fordi de ikke kan tenke seg å gi ham en tilsvarende frihet og frykter at det på et tidspunkt vil komme krav om et gjensidig åpent forhold. Andre kvinner kan bli såret av forslaget fordi de tror mannen ikke kan elske henne høyt nok hvis han kan godta at hun har seg med andre. Kommunikasjon er viktig. Når kvinnen først forstår at fascinasjonen ved cuckold-rollen fra mannens side ofte trigges av en dose sjalusi - det er jo bare min kvinne som kan fremkalle denne følelsen i meg, jeg vil aldri oppleve det samme ved å se en kvinne jeg ikke bryr meg om ha sex med en annen mann - forstår hun også at det ikke er mangel på følelser som gjør dette spennende for meg, tvert imot. Og skjevheten i at hun har friheten mens jeg må holde meg 100 % trofast mot henne er også avgjørende for fascinasjonen for denne livsstilen. Så heller ikke der er det noe å frykte. Men det er ikke innlysende i utgangspunktet. Så av og til kan nok lengre dialog være nødvendig, men det vesentlige er at begge faktisk ønsker det samme når man først tar steget, at ingen av partene føler seg overtalt til «å stile opp» uten egentlig å ha lyst. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå