Gå til innhold

Tenner på utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på tanken av at min kone er utro. Flere som har det slik?

Hvordan ville du reagert hvis din mann sa det til deg, og nærmest oppfordret deg til å være utro?

Anonymkode: 884e7...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner også på utroskap. Har aldri i hele mitt liv vært så kåt og seksuelt frustrert som da eksen fortalte at hun hadde vært utro. Ville vite absolutt alle detaljer om sexen og brukte det som runkemateriale deluxe. Blir fortsatt momentant kåt av å tenke på henne med han hun var utro med.

Selvon jeg hadde det helt jævlig og den episoden satte meg helt ut av spill i flere år.

Rart det der! 

Anonymkode: 91521...c1c

Skrevet

I det du GODTAR at noen har sex med andre, er det ikke lengre utroskap :s 

• Liker 5
Skrevet

Hvis min kjære hadde oppfordret meg til å være utro ville jeg ikke sett på det som utroskap, men at vi hadde hatt et semiåpent forhold. Der jeg kunne ligge med andre og han ikke kunne det. 

Altså, om jeg hadde hatt lyst til å ligge med andre da (noe jeg ikke har).

Skrevet
5 minutter siden, SlemUlv skrev:

I det du GODTAR at noen har sex med andre, er det ikke lengre utroskap :s 

Nei, men hvordan hadde du reagert om typen din sa det?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hvordan hadde du reagert om typen din sa det?

Vi er poly, så sånnsett så har han vel sagt det, og vi er begge ok med at vi har andre relasjoner. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert hvis din mann sa det til deg, og nærmest oppfordret deg til å være utro?

Skulle ønske du var min mann ;) 

Anonymkode: 6b2ca...051

• Liker 2
Skrevet

Å finne ut at min kone har reist hjem fra hytte ferien for å ligge meg andre, kjørt innom andre på jobb og suget de, at hun har vært på hotell og pult fra seg, når vi var gift eller jeg var på jobb er ingen god tanke. Slike damer kan jeg ikke fordra, eller ønsker å ha noe med de å gjøre. 

Utroskap er ikke noe som tenner meg som har vært igjennom det. 

Anonymkode: c2d49...cc2

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å finne ut at min kone har reist hjem fra hytte ferien for å ligge meg andre, kjørt innom andre på jobb og suget de, at hun har vært på hotell og pult fra seg, når vi var gift eller jeg var på jobb er ingen god tanke. Slike damer kan jeg ikke fordra, eller ønsker å ha noe med de å gjøre. 

Utroskap er ikke noe som tenner meg som har vært igjennom det. 

Anonymkode: c2d49...cc2

Er hun fremdeles din kone? 😔

Anonymkode: 9f24a...43c

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske du var min mann ;) 

Anonymkode: 6b2ca...051

Sa til min kone i går at jeg tenner på den tanken, og spurte om hun kunne tenke seg med andre. Hun er ikke så ivrig på det, men hun fikk orgasmer som jeg aldri har opplevd tidligere da vi hadde sex etterpå. Det gjorde forresten jeg også, så tanken var pirrende. :)

Skrevet

Om du ber du kone om å ha sex med andre menn, så er det ikke utroskap. Utroskap er å gjøre noe dere i fellesskap har kommet frem til er ulovlig i forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Med andre ord, du tenner på at kona di skal kose seg med andre. Ingen problemer det, snakk med henne om det å høre hva hun synes. Hun er ikke utro om du har gitt tilatelse til det hvis du spørr henne som du foreslår i hovedinnlegget.

Om mannen hadde foreslått at jeg skal kose meg med andre hadde jeg nok blitt glad😅 hadde nok foreslått at vi skal gjøre det sammen da😇

• Liker 2
Skrevet

Spennende å høre historier hvor kompiser osv forteller at de har tatt damer som har vært i forhold. 

Har hørt om episoder hvor de midt i akten får kalde føtter og tankene kommer.. Ikke bra... men pirrende å høre at da gir de et par ekstra jukk så de kan sprute dem ned :)

Anonymkode: 2e3f5...94d

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 5.10.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene om det.. Har i de to siste årene forsøkt å få henne til å gjøre det, men ingen hell så langt.. Som en trøst så finner hun ikke tanken fullstendig frastøtende lenger😀

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Ingen tvil om at slike tanker setter sterke følelser i sving, kan nesten ikke forestille meg noe mer opphissende. Tanken er like deilig som den er ubehagelig.

Men, det er veldig bittert dersom forholdet ødelegges, og du sitter igjen med kun nedsiden av prosjektet, det er det ikke verdt.

Endret av Paramount
Skrevet
På 6.10.2018 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Sa til min kone i går at jeg tenner på den tanken, og spurte om hun kunne tenke seg med andre. Hun er ikke så ivrig på det, men hun fikk orgasmer som jeg aldri har opplevd tidligere da vi hadde sex etterpå. Det gjorde forresten jeg også, så tanken var pirrende. :)

Det betyr vel egentlig ja, det da.😄

Anonymkode: 17f37...aed

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr vel egentlig ja, det da.😄

Anonymkode: 17f37...aed

Hun griper nok muligheten. Hva du sitter igjen med avhenger av hva hun møter der ute. Du kan jo innbille deg at hun vil ha mer sex med deg når hun treffer andre. Du ender nok opp som en som forsørger det materielle og sitter igjen med en tom lommebok og en høyre hånd full av egen kuk. Ditt valg, ditt liv.

Anonymkode: a555e...fa6

Skrevet
På 5.10.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt irritert om jeg oppdaget at det var forbeholdt rollelek i senga, og det aldri åpnet seg en dør for en viss åpenhet :P 

Mange tenner jo på ting i teorien, og jeg tenker man bør være veldig tydelig på hvilken dør man faktisk har åpnet.

Min eksmann godtok åpenhet etter en lengre dialog, og helt tilfeldig (før noe hadde skjedd med noen) - så kommer det frem at han ikke ville sånn i praksis. Det var jo mer eller mindre flaks at ekstrasamtalen dukket opp, og at ingenting hadde skjedd med andre. Det kunne jo ført til skilsmisse og gudene vet ikke hva. 

Så husk å presisere «jeg tenner på rolleleken, men ikke i praksis». Med mindre du faktisk har tenkt å la henne ha sex med andre i form av «liksomutroskap». 

Anonymkode: ce7da...8db

• Liker 2
Skrevet

Når jeg var sammen med exen så gjorde tanken på om hvis han kom til å være utro meg veldig sjalu. Han hadde kvinnelige venner og bodde i kollektiv med ei veldig pen jente, så tanken streifet meg ofte. Likevel pirret tanken meg såpass at jeg ble ekstra kåt av det når jeg lekte med meg selv. Men hadde aldri taklet om han var utro i virkeligheten. Det var bare en fantasi og ingenting jeg ville skulle bli virkelig, akkurat som voldtektsfantasier.

Anonymkode: 687b1...0b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...