Olympia Skrevet 19. august 2002 #1 Skrevet 19. august 2002 Vi gifter oss på lørdag,og fikk vår første gave i forrige uke.Det har til nå kommet 11 gaver,og vi har pakka opp alle sammen etterhvert som de har kommet. Har vel egentlig aldri tenkt på å vente til bryllupsdagen.Det kommer nok av gaver da som skal åpnes.Dessuten er jeg vant med fra familie og venner at bryllupsgavene åpnes når man får dem,uansett om det er 2 uker før eller på dagen. Så jeg er bare litt nysgjerrig på om dere andre ventet/venter med å åpne alle gavene til bryllupsdagen?
Mistyen Skrevet 19. august 2002 #2 Skrevet 19. august 2002 De gavene som kom før selve Dagen, åpnet vi sammen. Det var jo de eneste gavene vi fikk åpne selv, så det synes vi var litt hyggelig. Men de ble jo i tillegg plassert på gavebordet sammen med det som kom på dagen vår da
Lady79 Skrevet 19. august 2002 #3 Skrevet 19. august 2002 heisann!! Tror nokk at vi kommer til å gjøre det samme!! Vi kommer jo ikke til å få åpnet noen av de presangene vi får på selve dagen, så da er det jo gøy å få åpne noen av dem selv!! :D Gleder meg sinnsykt til vi begynner å få gaver...det betyr bare en ting....ikke lenge igjen..... Lykke til på lørdag da!!!
Cilla Skrevet 19. august 2002 #4 Skrevet 19. august 2002 De gavene jeg åpnet før selve dagen, er de gavene jeg husker aller best. Hvem jeg fikk fra og hva. De fikk jeg studere og kikke på i ro og fred. På bryllupsdagen og kvelden før skjedde alt i full fart, og fikk ikke overblikk før søndagen, men da var det mange gaver å se på. Fikk over hundre gaver, ca 10 av de på forhånd.
Augustbrud02 Skrevet 20. august 2002 #5 Skrevet 20. august 2002 Vi åpnet alle gaven ettersom vi fikk dem, og det er jeg kjempeglad for. Vi fikk da tid til å nyte gavene og kikke ordentlig på dem, og også jeg husker disse gavene kjempegodt. Vi bad også familien vår pent om vi kunne få gavene fra dem før bryllupet, slik at vi personlig fikk åpnet gavene fra de som betyr mest for oss. Det er jeg skikkelig glad for, og vi fikk takket dem ordenetlig med en gang. Dessuten tror jeg også de satte pris på å være tilstede når vi fikk gavene fra dem. På selve dagen hadde vi noen som åpnet gavene for oss av de gavene vi fikk da. Men da var det også lettere å huske hva vi fikk av hvem av de gavene, siden vi allerede hadde de gavene vi selv åpnet friskt i minne.
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2002 #6 Skrevet 20. august 2002 Oj... öppna gåvorna i förväg. Nej, det har jag inte ens tänkt på! Vi öppnade våra gåvor efter middagen, före kaffet, inför våra gäster. Alternativet skulle ha varit att öppna dem dagen efter, men före? Nej hu, aldrig.
Furstina Skrevet 20. august 2002 #7 Skrevet 20. august 2002 det sista var jag som visst glömt logga in. Tror föresten att det där med när man öppnar gåvorna kan vara en traditionssak som skiljer sig mellan länder.
Cilla Skrevet 20. august 2002 #8 Skrevet 20. august 2002 Vi hadde bedt to damer om å åpne alle gavene våre mens vi var hos fotografen mellom vielse og middag, og når vi kom til lokalet sto vi bare å kikket og kikket på alle gavene uten å få oversikt i det hele tatt. Når jeg snakket med gjestene hadde jeg ikke peiling hva jeg hadde fått med hver enkelt. men skulle vi åpnet dem selv hadde vi ikke fått tid til å snakket med en eneste gjest........
diddi Skrevet 20. august 2002 #9 Skrevet 20. august 2002 Jeg tror vi får tre av gjestene til å åpne, og åpner ikke på forhånd. Men på dagen er det helt utenkelig å åpne dem selv. Jeg hadde den jobben i min søsters bryllup, og det tok mesteparten av tiden fra vi ankom stedet til brudeparet kom og det var mat. Og det var ca 1,5 time med kjapp oppakking. Fikk ikke sankket med noen. Bare noterte og noterte!!!
mari Skrevet 21. august 2002 #10 Skrevet 21. august 2002 vi åpnet de gavene vi fikk på forhånd dagen føre. det var veldig greit for da fikk vi litt oversikt. Vi hadde sermoni og fest på hytta så da jeg kom dit var alt ferdig åpnet, og skrevet ned hva vi fikk av hvem. DET ER KJEMPE VIKTIG til man skal sende ut takkekort (i morgen skal vi se bildene, og velge hvilket vi skal bruek til det formålet... :D )
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #11 Skrevet 21. august 2002 Vi kommer også til å pakke opp gaver vi har fått på forhånd dagen før. Vi har liten tid mellom vielse og middag - og derfor er det praktisk (skal ha "oppakkere", men som nevnt er det liten tid). Vi har også bedt om å få gaver fra nærmeste familie dagen før, slik at vi selv kan åpne disse sammen med familien. Jeg ville jo helst pakket opp alt selv, jeg, da, for den saks skyld dagen etter ...men gjestene forventer vel gavebord...
livy Skrevet 1. september 2002 #12 Skrevet 1. september 2002 Hei! :D Vi fikk en del gaver før bryllupsdagen og de åpnet vi sammen.. veldig morro å få åpne litt gaver selv også!!! :D Vi hadde tre stk til å åpne gavene på dagen, de dro rett til lokalet etter vielsen. Kunne godt hatt en person til... Koz..
Gjest mummi Skrevet 1. september 2002 #13 Skrevet 1. september 2002 vi kommer ikke til og åpne en eneste gave på forhånd. vi har 2 damer som skal ta seg av åpning av gaver,de merker alle gavene med ett nummer,og skriver så opp dette i en bok om hvem gavene er fra. dette tror jeg kommer til og bli bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå