AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Har alltid hatt mye spontan sex andre steder enn senga i starten av mine kjæresteforhold og i mine ff-forhold, men nå er det lenge siden sist! Det faller seg ikke naturlig i forholdet vårt lengre, vi har god sex og bra kjemi for all del, men aldri sånn at vi bare må ha hverandre her og nå. Lurer litt på andres erfaringer med spontan, bare må ha deg-sex. Trenger litt mentalt påfyll 😆 Min egen favoritt (tar flere senere): Da jeg fikk besøk av fersk kjæreste på butikkjobben min, han dro meg med inn på lagerrommet og slikket meg til intens orgasme og knullet meg bakfra til jeg kom igjen 😻😻😻 Anonymkode: fb450...47f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg liker særlig to spontane ikke-seng-situasjoner: I sofaen, og damen bare går ut av rommet, kanskje for å ta seg noe å drikke eller noe. Så kommer hun tilbake kliss naken eller i pent undertøy. Sofaen er et nydelig sted for sex, og favorittstillingen er at jeg sitter og hun legger seg over fotskammelen med magen ned og underlivet hennes i fanget mitt, med baken i været. På spisebordet etter at vi har hatt middagsseselskap eller kommet hjem fra festligheter. Jeg liker at hun har på seg festklærne og at jeg drar vekk klærne slik at bare puppene synes. Hun bretter seg over spisebordet jeg lar seg bare blit tatt. Anonymkode: f537e...908
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker særlig to spontane ikke-seng-situasjoner: I sofaen, og damen bare går ut av rommet, kanskje for å ta seg noe å drikke eller noe. Så kommer hun tilbake kliss naken eller i pent undertøy. Sofaen er et nydelig sted for sex, og favorittstillingen er at jeg sitter og hun legger seg over fotskammelen med magen ned og underlivet hennes i fanget mitt, med baken i været. På spisebordet etter at vi har hatt middagsseselskap eller kommet hjem fra festligheter. Jeg liker at hun har på seg festklærne og at jeg drar vekk klærne slik at bare puppene synes. Hun bretter seg over spisebordet jeg lar seg bare blit tatt. Anonymkode: f537e...908 Deilig! Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: fb450...47f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 I hagen på sommeren. I bilen er heller ikke dumt. Anonymkode: b0e7f...930
Sonja70 Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 Om noe er det på tidlig fredag ettermiddag før barn kommer fra skolen og vi begge har tidlig fri, blir lett kåt av å møte min mann i gangen hvorpå han river av meg klær og tar meg der og da 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 På offentlig sted der sjansen for å bli fersket er stor... Ekstremt pirrende. Anbefales. Bare sørg for at denne "offentlige" ikke er i nærheten av en barnehage eller skole.... Anonymkode: 96df5...5f8
Gjest Paramount Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 Spontansex utenfor senga er for meg den absolutt dårligste sexen jeg kan ha. Med noen små unntak, som feks sex i naturen, eller å være på kino, og smyge en hånd ned i trusa til kjæresten. Ut over dette foretrekker jeg mye heller nøye planlegging og rigging, med levende lys, pledd, tepper, leketøy, erotiske filmer, dempet musikk, og masse deilig planlagt sex, i fred og ro, i timevis. Å være kåt til bristepunktet for den sunne fornuft, er for meg en følelse av positiv energi, som gir deg godt humør, som du deler med den du elsker, og som du tar vare på så lenge du kan. Ikke noe du kvitter deg med i en fart.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 6 timer siden, Paramount skrev: Spontansex utenfor senga er for meg den absolutt dårligste sexen jeg kan ha. Med noen små unntak, som feks sex i naturen, eller å være på kino, og smyge en hånd ned i trusa til kjæresten. Ut over dette foretrekker jeg mye heller nøye planlegging og rigging, med levende lys, pledd, tepper, leketøy, erotiske filmer, dempet musikk, og masse deilig planlagt sex, i fred og ro, i timevis. Å være kåt til bristepunktet for den sunne fornuft, er for meg en følelse av positiv energi, som gir deg godt humør, som du deler med den du elsker, og som du tar vare på så lenge du kan. Ikke noe du kvitter deg med i en fart. Ja takk begge deler! 😀 Anonymkode: fb450...47f 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 Utendørs! I marka. På fjellet. Ved stranden. Naken i sola og så et friskt bad etterpå. Anonymkode: 9614e...b16
Master1 Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 På 9.11.2018 den 5.28, Sonja70 skrev: Om noe er det på tidlig fredag ettermiddag før barn kommer fra skolen og vi begge har tidlig fri, blir lett kåt av å møte min mann i gangen hvorpå han river av meg klær og tar meg der og da Ja er ikke det rått og deilig bare der og da...
StovnerJune Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 Det har blitt mye spontan sex før og på noen ganske uvanlige steder, spesielt kombinert med rus, men føler at etterhvert som man blir eldre blir man også litt feigere på sånt. Nå er det sjelden jeg puler utenfor leiligheten, selv om det ikke må være i senga.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 3 minutter siden, StovnerJune skrev: Det har blitt mye spontan sex før og på noen ganske uvanlige steder, spesielt kombinert med rus, men føler at etterhvert som man blir eldre blir man også litt feigere på sånt. Nå er det sjelden jeg puler utenfor leiligheten, selv om det ikke må være i senga. Min utvikling er stikk motsatt av din.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #13 Skrevet 3. desember 2018 TS her. Ser at jeg lovte å komme med flere erfaringer. Siden tråden fortsatt er oppe etter to måneder får jeg ta meg sammen! En annen favoritt var da jeg var på bryggefest med familien og alle hyttenaboene og snek meg unna med en jeg holdt på med og hadde sex i båten hans rett over knausen fra det alle var. Anonymkode: fb450...47f
StovnerJune Skrevet 3. desember 2018 #14 Skrevet 3. desember 2018 9 minutter siden, Alterego666 skrev: Min utvikling er stikk motsatt av din. Det kommer nok litt an på grunnen til at man gjør det. Om det er fordi man er ung og rotløs, eller fordi man har bestemt seg for at dette er noe man vil gjøre i voksen alder.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #15 Skrevet 3. desember 2018 4 minutter siden, StovnerJune skrev: Det kommer nok litt an på grunnen til at man gjør det. Om det er fordi man er ung og rotløs, eller fordi man har bestemt seg for at dette er noe man vil gjøre i voksen alder. Og kjemien/spontaniteten i forholdet man ender opp i. Jeg skulle gjerne ønske å gjøre dette i voksen alder, men det er noe med måten forholdet vårt har utviklet seg på, som gjør det mindre og mindre naturlig. Dessverre! Får bare ikke den trangen lengre, og det gjør ikke han heller. Anonymkode: fb450...47f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #16 Skrevet 3. desember 2018 Kjappisene når vi sniker oss inn på badet for å få fred. Elsker å stå over vasken og se ham ta meg bakfra. Anonymkode: eb36b...8f9
blomaden Skrevet 3. desember 2018 #17 Skrevet 3. desember 2018 Kjæresten min har veldig lyst til at vi skal være mer spontane, gjøre det i bilen, i skogen og bare her og der sånn plutselig! Jeg er ikke helt komfortabel med sånt.. har dere noen tips til hvordan jeg kan bevege meg litt ut på det området litt forsiktig? Er ikke helt klar for å gjøre det i bilen eller på jobben helt enda..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #18 Skrevet 3. desember 2018 Min erfaring er at slike spontane og kvikke opplegg passer bedre for menn enn for kvinner. Anonymkode: ad6cc...ff4 1
Gjest Alterego666 Skrevet 3. desember 2018 #19 Skrevet 3. desember 2018 48 minutter siden, StovnerJune skrev: Det kommer nok litt an på grunnen til at man gjør det. Om det er fordi man er ung og rotløs, eller fordi man har bestemt seg for at dette er noe man vil gjøre i voksen alder. Jeg har tent på det så lenge jeg kan huske, og nå er det slik at forholdet mitt gir næring til denne flammen. Det er nok -for meg- den viktigste enkeltårsaken, selv om det langt fra er den eneste.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. desember 2018 #20 Skrevet 3. desember 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at slike spontane og kvikke opplegg passer bedre for menn enn for kvinner. Anonymkode: ad6cc...ff4 Min erfaring der er mer blandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå