Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg er helt enig der.... men et problem. Hvordan skal det være realistisk å innføre det. Tenker la oss si YouTube kommentarer som sier "hun der burde ha hatt blitt @#@$" osv. Altså bare lurer på hvordan det kan være realistisk i virkeligheten? Men jeg er helt for den. Høres rimelig greit ut.

Er helt greit å være en full blooded male som liker kvinner å vil være slik og slik.

Jeg hater også at feminister sier at giftig maskulinitet er ille, det er ikke det det er bare morsomt bare. Hvis de mener giftig aggresjon... det er forstålig. Fordi enten om du er sabla femi eller macho så er det kjipt når folk går bananas. Så det er jeg enig er giftig og gledesdreper.

Men maskulinitet er bedre enn femininitet fordi femininitet alt det gjør er mote, det er alt. Utenom det er det ikke produktivt. Tenk som animen Naruto her. Hva gjør de? De er maskulin i kultur, de hjelper folk, gjør tinger. Altså å være maskulin betyr ikke å se slik og slik ut, du kan være attraktiv. Det bare betyr å GJØRE NOE hva som helst. Femininitet er å underkaste seg å ikke gjøre en ting. Så jeg synes giftig femininitet er mye værre enn giftig maskulinitet. Det eneste feminine som skal være lov er empati... men ikke til den grad at det overtar maskulinitetskulturen. Uansett femininitet er værst.

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bruker ord og begreper på en måte som gjør at jeg ikke klarer å fatte hva du egentlig vil frem til, men det kan så klart være meg det er noe feil med.

Fredsprisen: Toppel opp!

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...