AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Er det egentlig en lov som er rettet mot individer som ligger på rundt 100 iq-messig? For at de ikke skal gå bananas? jeg begynner å tro det. Det er jo helt jævlig med alle som selv-promoterer seg selv. Anonymkode: 09c90...e7f
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Janteloven er bare en idiotisk unnskyldning folk som ikke tåler å få kritikk og motstand bruker når ting ikke går som de vil. Endret 5. oktober 2018 av Eugene Onegin
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 9 timer siden, Eugene Onegin skrev: Janteloven er bare en idiotisk unnskyldning folk som ikke tåler å få kritikk og motstand bruker når ting ikke går som de vil. Denne gjentar du hele tiden. Det er som kopiert. Anonymkode: 610cf...2f4
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne gjentar du hele tiden. Det er som kopiert. Anonymkode: 610cf...2f4 Jeg har vært på KG siden 2003 og har sikkert skrevet til sammen mellom 100.000 og 150.000 innlegg på den tiden og har skrevet det der kanskje 5 ganger. Så ja jeg skriver det hele tiden
Drakan Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Janteloven kan dra til helvete og brenne levende. La folk være den de er og tro på seg selv ._. Som man sier, har du ikke noe godt å si, så ikke si det. Hater når mennesker som driver med janteloven og kjefter på folk for å tro på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 5 minutter siden, Drakan skrev: Janteloven kan dra til helvete og brenne levende. La folk være den de er og tro på seg selv ._. Som man sier, har du ikke noe godt å si, så ikke si det. Hater når mennesker som driver med janteloven og kjefter på folk for å tro på seg selv. De er mennesker som hadde et mislykket forsøk på noe. Og vil ikke innse at andre var bedre rustet. Anonymkode: 610cf...2f4
Drakan Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er mennesker som hadde et mislykket forsøk på noe. Og vil ikke innse at andre var bedre rustet. Anonymkode: 610cf...2f4 Skal du sitte der å dømme et annet menneske for drømmene deres? ._. Man må være sabla arrogant for å fortelle noen hvor bjørkekvista sitter. ._.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 23 minutter siden, Drakan skrev: Skal du sitte der å dømme et annet menneske for drømmene deres? ._. Man må være sabla arrogant for å fortelle noen hvor bjørkekvista sitter. ._. Jeg dømmer ikke de med drømmer. Jeg dømmer de som vil dra andre bort fra å prøve fordi de selv ikke klarte det. Kanskje jeg er arrogant da. Men pyttpytt.. Noen har bedre utgangspunkt i enkelte ting enn andre. Anonymkode: 610cf...2f4
Drakan Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg dømmer ikke de med drømmer. Jeg dømmer de som vil dra andre bort fra å prøve fordi de selv ikke klarte det. Kanskje jeg er arrogant da. Men pyttpytt.. Noen har bedre utgangspunkt i enkelte ting enn andre. Anonymkode: 610cf...2f4 Jeg dømmer ingen, kun den stygge janteloven 🦊 Og en jævel som føcker med noens drømmer, kan dra til hælvete og lære noe. Er mye fin natur i helvete.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #10 Skrevet 5. oktober 2018 Akkurat nå, Drakan skrev: Jeg dømmer ingen, kun den stygge janteloven 🦊 Og en jævel som føcker med noens drømmer, kan dra til hælvete og lære noe. Er mye fin natur i helvete. Jeg bor i Gausdal lol. Anonymkode: 610cf...2f4
Drakan Skrevet 5. oktober 2018 #11 Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i Gausdal lol. Anonymkode: 610cf...2f4 Tror vi alle hadde vært tjent med en tur til Helvete i blant
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #12 Skrevet 5. oktober 2018 3 minutter siden, Drakan skrev: Jeg dømmer ingen, kun den stygge janteloven 🦊 Og en jævel som føcker med noens drømmer, kan dra til hælvete og lære noe. Er mye fin natur i helvete. Dessuten er den menneskeskapt og holdes i live av mennesker. Anonymkode: 610cf...2f4
Drakan Skrevet 5. oktober 2018 #13 Skrevet 5. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dessuten er den menneskeskapt og holdes i live av mennesker. Anonymkode: 610cf...2f4 Janteloven er en pest som må utryddes 🦊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå