Gå til innhold

Bursdagstips 5 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min blir 5 år i slutten av november. Jeg vurderer å ha bursdagen i leos lekeland, men er ikke helt sikker. Noen som har andre forslag? 😅 

Anonymkode: 72cbf...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koseligere å ha det hjemme, men det er kanskje ikke aktuelt? 

Anonymkode: e98b1...08b

Gjest BordetErSnudd
Skrevet (endret)

Leos lekeland blir veldig uoversiktlig hvis foreldrene bare leverer barna og drar. Det kan også gå 20-30 minutter fra bursdagen starter der til pizzaen er på bordet, da blir gjerne fem-åringer veldig utålmodige av å sitte rundt et bord og vente (har opplevd dette selv med førsteklassinger og det ble en kjip start på feiringen). Hadde helst satset på hjemmebursdag eller kanskje du kan leie lokalet i barnehagen? Bursdager blir mer enn dyre nok når han begynner på skole, 10 viltre skolegutter kan være greit å få ut av huset.

Endret av BordetErSnudd
Skrevet

Hadde heller hatt bursdagen hjemme eller lånt et lite lokale (evt barnehagen). Selv om en har råd er det jo sjukt mye penger å bruke på en sånn type bursdag, ikke verdt det synes jeg. Min snart femåring ønsker seg ihvertfall feiring hjemme med kompisene fra gruppa i barnehagen, med kake, pizzasnurrer, pinata og lekene sine. Eventuelt at vi er ute hvis det ikke er for kaldt.

Anonymkode: bc1e4...564

Skrevet

Vi inviterte hele avdelingen (21 barn) så synes det var fint å feire bursdag på Leos. Mange av foreldrene ble igjen så vi voksne samarbeidet med å holde øyne med barna. Kjempefin bursdag selv om det var litt dyrt.

Anonymkode: c47e6...d94

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi inviterte hele avdelingen (21 barn) så synes det var fint å feire bursdag på Leos. Mange av foreldrene ble igjen så vi voksne samarbeidet med å holde øyne med barna. Kjempefin bursdag selv om det var litt dyrt.

Hvor mye koster det med 21 stykker?

Anonymkode: c5c79...acb

Skrevet

Har du IKEA i nærheten? Man kan faktisk feire bursdag på Småland! Med pølse og is og sånn. 

Anonymkode: a6c2f...572

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster det med 21 stykker?

Vi betalte 4000. Med pølser og is.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi betalte 4000. Med pølser og is.

Veldig greit når en kan det. Ingen utelates og ingen jobb hverken før eller etter. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du IKEA i nærheten? Man kan faktisk feire bursdag på Småland! Med pølse og is og sånn. 

Anonymkode: a6c2f...572

Åh, det var jo en ide 😀 det er ikke så langt til IKEA herfra. Men vet du hvordan det foregår ? De får pølse og is og så kan de leke der inne og sånt? 

-TS 

Anonymkode: 72cbf...7d0

Skrevet

Hei! Nå vet ikke jeg noe om barna som har blitt invitert i bursdagen, men hvis det er barn med fysiske handikap så er det supert at det ikke er leos lekeland, eller trampoline park, eller slike aktivitets bursdager. Skjønner at hvis din egen unge har super lyst på bursdag en plass, men det er drit kjipt for foreldrene til barn med handikap å enten bære ungen hele tiden eller si nei på ungens vegne. Det samme gjelder barn med andre spesielle behov. Det er sååå utrolig mye hyggeligere å ha en inkluderende bursdag. Jeg tar alltid hensyn til dette når vi inviterer til bursdager, og skulle ønske andre foreldre gjorde det samme. 

Anonymkode: 3808c...400

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...