Gå til innhold

Ekkelt..... Å frekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 år gutt. Har prata med en jente som jeg holder litt på med. Etter sommerferien har jeg ikke fått prate med hun på over en måned. 

Vi avtalte om å møtes i høstferien jeg og hun, men da måtte jeg ha med bestekompisen min.... Fordi de 2 er venner(de er ex kjærester) 

Jeg nektet så klart. Ble blocka av jenta å akkurat nå er jeg på overnatting hos bestekompisen. Kl 01:40 hørte jeg bestekompisen runke til tlf samtalen. (som hun var engasjert til) bestekompisen min kom i glasset sitt å la den i oppvaskmaskinen. 

Å han vil ha henne for seg selv å livet er så rart. 

Unnskyld for utydelig text 

Anonymkode: 21205...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små glemte detaljer. Da jeg ikke fikk snakke med henne pga unnskyldninger. Hadde hun tid til å prate i tlf med bestekompisen min 

Skrevet

Hun er ikke verdt tiden din. Kjip dame og merkelig bestekompis, finn deg heller noen som vil ha deg og bare deg.

Anonymkode: 6a6c9...776

• Liker 7
Skrevet

Så mange spørsmål. Jeg håper dette er trolling, men la gå.

Hvorfor holde på med bestekompisens ekskjæreste?

Vet bestekompisen at dere holdt på? 

Hvorfor vil du ha en jente som helt tydelig er en player? 

Plager det deg mest at kompisen runka mens du var i rommet eller at det var henne han hadde telefonsex med?

Anonymkode: c3d9f...6c5

• Liker 2
Skrevet

Tror du skal være glad for at han runket i et glass og ikke i sokkene dine. 

Finn deg ei annen jente som ikke er player. 

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plager det deg mest at kompisen runka mens du var i rommet eller at det var henne han hadde telefonsex med?

Nei e jo han som må leve med det. Bryr meg ikke alt for mye var jo hans hus. Blir nok aldri å låner glass fra han lengere for å si det sånn! 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I fjor dumpa hun bestekompisen min for å være med meg. Men så hadde jeg bare ikke tid til henne så vi slo opp. Det vet bestekompisen min alt om. 

Så tok jeg å hun opp kontakta igjen, men kutta meg ut for å være med bestekompisen min. 

Kan ikke akkurat klandre han. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

I fjor dumpa hun bestekompisen min for å være med meg. Men så hadde jeg bare ikke tid til henne så vi slo opp. Det vet bestekompisen min alt om. 

Så tok jeg å hun opp kontakta igjen, men kutta meg ut for å være med bestekompisen min. 

Kan ikke akkurat klandre han. 

Nei, kan ikke klandre han for å gjøre akkurat det samme du har gjort. Dere er jævlige mot hverandre alle tre, men sånn er det på den alderen. Man lærer mye om hvordan det er greit og ikke greit å behandle andre. Neste gang du roter deg borti en dame så sørger du for at det ikke er eksen til en kompis, for det blir det bare ekle situasjoner utav.

Anonymkode: 1feba...b61

• Liker 2
Skrevet

Halvparten av tida du bruker på å tenke på denne jenta, kan du bruke på å lære deg reglene for å/og, og hun/henne.  Du er tydelig ikke dyslektiker, men virker jævlig sløv. 

Anonymkode: fd770...7db

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halvparten av tida du bruker på å tenke på denne jenta, kan du bruke på å lære deg reglene for å/og, og hun/henne.  Du er tydelig ikke dyslektiker, men virker jævlig sløv. 

Anonymkode: fd770...7db

Unnskyld var ikke helt i form. Skriver vanligvis bedre 

Skrevet

Dette virker som ei ung rotløs jente, med store psykiske problemer.

Hold deg unna, du :opplyser:

Skrevet
På 6.10.2018 den 16.51, puppi skrev:

Dette virker som ei ung rotløs jente, med store psykiske problemer.

Hold deg unna, du :opplyser:

Vi tok farvel på fredag. Beste avgjørelsen jeg har gjort. Jeg gikk ikke etter exen til bestevennen min med vilje heller. Utvalget av jenter er ganske lite hær og han har mange exer i det lille området (han er en fuckboy) 

Skrevet

Hvordan kan du vite hvem han snakket med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...