AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har akkurat vært i ett samlivsbrudd. Jeg har to jenter på 5 og 10 år. Ellers så har jeg ikke familie igjen.. Har kun en tante som er rusmissbruker.. Kjenner sånn på ett stort savn nå når jeg har blitt alene. Har barna annen hver uke og den uken jeg er alene er så vond og vanskelig.. Jeg har ingen jeg kan dele opp og nedturer som omhandler barna. Er det noen i samme situasjon som har noen gode råd til hvordan jeg skal takle dette nye livet..? Har jo aldri hatt noen stor familie. Men no når jeg sitter her alene så føles alt så tungt.. har noen få nære veninner men jeg har vært igjennom store tap i årene som har vært så jeg føler på en måte jeg har brukt opp litt av "retten" til å klage eller prate om alt som står for døren min.. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men jeg måtte bare få det litt ut av hodet.. Anonymkode: c7a35...7d2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 ❤️ Hva med å annonsere etter noen som kunne tenke seg å være besteforeldre for to små? Tar kanskje litt tid å la en sånn tanke modne, men det blir jo stadig vanligere? Har i hvert fall sett flere sånne glad-saker i mediene Det er også mennesker i besteforeldre-alder som savner kontakt med barn og kunne tenke seg å ha yngre mennesker inn i livet sitt. Anonymkode: e9045...a22
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Ville funnet meg en venninne eller to som du faktisk kan prate med om alt som faller deg inn, selv om du har hatt tøffe tak før så skal jo ikke det hindre deg i å ta en prat om ting når du ikke har det greit eller når alt bare er flott. Kommer langt med et lite nettverk som fungerer enn et stort som ikke kan brukes. Anonymkode: f53ba...55f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå