AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Del Skrevet 4. oktober 2018 Noen som har funnet noe som funker greit utenom egen trening? Tenker på kiropraktor, massasje, fysioterapi, healing osv? Anonymkode: 27a28...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Del Skrevet 4. oktober 2018 Godt regulert stoffskifte. Anonymkode: 21af4...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 4. oktober 2018 #3 Del Skrevet 4. oktober 2018 Har faktisk hørt at noen har hatt utbytte av samtaleterapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Del Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt regulert stoffskifte. Anonymkode: 21af4...327 Hva mener du egentlig med det? Har slik jeg er blitt fortalt av legen et helt normalt stoffskifte, han sjekker det en gang og to i året. Anonymkode: 27a28...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, altflyter skrev: Har faktisk hørt at noen har hatt utbytte av samtaleterapi Snakker allerede for mye så det er nok ikke min greie, men takk for tips. Anonymkode: 27a28...a0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 4. oktober 2018 #6 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakker allerede for mye så det er nok ikke min greie, men takk for tips. Anonymkode: 27a28...a0e Har du prøvd en psykolog som er spesialist på smertehåndtering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, altflyter skrev: Har du prøvd en psykolog som er spesialist på smertehåndtering? Nei, men er innenfor det feltet selv og det er overhodet ikke det jeg har behov for. Da prøver jeg heller healing. Anonymkode: 27a28...a0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirinna Skrevet 4. oktober 2018 #8 Del Skrevet 4. oktober 2018 Fysioterapi er nok den mest nyttige formen for behandling vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #9 Del Skrevet 4. oktober 2018 Har en venninne som har det og hun har stort utbytte av fysioterapi, trening, akupunktur og kinesiolog. Hun går også til psykolog fast. I tillegg bruker hun sarotex (opprinnelig et antidepressiv) som kan hjelpe med kroniske smerter og søvn (bruker det selv forebyggende mot migrene og mot søvnmangel). Anonymkode: 65202...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #10 Del Skrevet 4. oktober 2018 PS: Smerteklinikk kan evt. hjelpe deg, men det er som regel fysioterapi, gruppesamtaler om smertehåndtering og sarotex man blir anbefalt der. Anonymkode: 65202...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #11 Del Skrevet 5. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du egentlig med det? Har slik jeg er blitt fortalt av legen et helt normalt stoffskifte, han sjekker det en gang og to i året. Anonymkode: 27a28...a0e Har du gått til vanlig fastlege eller en som har spesialisert seg på stoffskifte? Mange mener at fm er symptomer på lavt stoffskifte og når de får riktig behandling forsvinner symptomene, altså dø ikke er en egen sykdom kun et symptom på en annen. Hadde også fm til stoffskifte var godt regulert og vet om fler med samme effekt. Anonymkode: 21af4...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #12 Del Skrevet 5. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du gått til vanlig fastlege eller en som har spesialisert seg på stoffskifte? Mange mener at fm er symptomer på lavt stoffskifte og når de får riktig behandling forsvinner symptomene, altså dø ikke er en egen sykdom kun et symptom på en annen. Hadde også fm til stoffskifte var godt regulert og vet om fler med samme effekt. Anonymkode: 21af4...327 Beklager, Fm ikke dø 😱 Anonymkode: 21af4...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #13 Del Skrevet 5. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, Fm ikke dø 😱 Anonymkode: 21af4...327 🤣 Forsto det... 😂 Har bare gått til fastlege men ut i fra hvordan jeg selv og legen har lest blodprøvene så ser alt helt normalt ut... Har en tendens til å dobbeltsjekke resultatene.. 😋 Men bør kanskje prøve å få sjekket det ut hos en som har mer ekspertise på det...Må jo og være en grunn for at legen sjekker det hele tiden, 3 ganger til nå dette året... Anonymkode: 27a28...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #14 Del Skrevet 5. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS: Smerteklinikk kan evt. hjelpe deg, men det er som regel fysioterapi, gruppesamtaler om smertehåndtering og sarotex man blir anbefalt der. Anonymkode: 65202...103 Har tenkt en del på fysioterapi og har litt lyst til å prøve, kan ikke bli så mye verre iallfall... Har prøvd kiropraktor et par ganger men var så stiv og ødelagt i nakken at han måtte gi opp å løsne opp noe der... Nakken og brystryggen er hovedproblemene mine... Anonymkode: 27a28...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 5. oktober 2018 #15 Del Skrevet 5. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en venninne som har det og hun har stort utbytte av fysioterapi, trening, akupunktur og kinesiolog. Hun går også til psykolog fast. I tillegg bruker hun sarotex (opprinnelig et antidepressiv) som kan hjelpe med kroniske smerter og søvn (bruker det selv forebyggende mot migrene og mot søvnmangel). Anonymkode: 65202...103 Går man opp i vekt av sarotex vet du det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #16 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, lillemy36 skrev: Går man opp i vekt av sarotex vet du det ? En venninne av meg prøvde sarotex og gikk opp i vekt. Men hun legger på seg bare hun tenker på sjokolade... Anonymkode: 27a28...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 5. oktober 2018 #17 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg prøvde sarotex og gikk opp i vekt. Men hun legger på seg bare hun tenker på sjokolade... Anonymkode: 27a28...a0e Ok huff... vil ikke legge på meg og bli som sist med antidepressiva 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #18 Del Skrevet 5. oktober 2018 26 minutter siden, lillemy36 skrev: Går man opp i vekt av sarotex vet du det ? Kan både gå opp/ned, men det er ikke like vanlig som ved mange andre antidepressiver. Jeg vet ikke om det gjelder for sarotex, men for mange av de handler det jo om at du blir mer sulten - ikke at medisinen i seg selv øker vekten. Sarotex taes på kveldstid også, så da skal det vel gå bra å ikke spise seg ihjel Selv har jeg gått ned 2 kg siden jeg begynte. Usikker på om det er derfor, men jeg svinger et par kg opp og ned iblant. Anonymkode: 65202...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #19 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg gikk opp i vekt på sarotex. Jeg ble ekstremt munntørr og det eneste som hjalp var å spise noe. Så lenge jeg sov godt på de og hadde mindre smerter var det ok men etter noen måneder satt jeg igjen med kun munntørrheten så da sluttet jeg på de. Anonymkode: c85c6...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #20 Del Skrevet 5. oktober 2018 Trening og fysioterapi. Anonymkode: b14aa...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå