AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Har dere forumister tro på klarsynte? Har noen erfaringer med det? Anonymkode: 647f5...891 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Nei, jeg har overhodet ikke tro på slike ting. Bare sludder og vås, alt sammen. Men det er nok en del her på forumet som innbiller seg at slike ting er 100 % ekte... Anonymkode: cdc7e...90a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Det finnes absolutt mennesker som er klarsynte. Men det ER absolutt mye humbug der ute. Anonymkode: d2e64...237 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 Absolutt ingen som er klarsynte så sant de ikke bruker briller da... Anonymkode: 71a01...29c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Ja jeg har veldig god erfaring med ett par, og veldig dårlig erfaring med andre. Den eneste måten man kan «sikre seg» en god klarsynt er gjennom bekjente. Velger du en du finner opplyst om på nettet f.eks, er det Lotto om du kommer i snakk med en som kan sakene sine. Det viktigste man gjør når man snakker med en klarsynt er å gi minimalt med opplysninger. En proff en trenger bare å vite fornavnet ditt og alder og ev. hva du spørr om. Da skal h*n klare utifra å jobbe med kun navnet på personen du lurer på, ev. jobbsituasjon, eller bare «familie» så skal de klare å fortelle hvordan situasjonen er ift familien, ev. om det bare dreier seg om en person i den uten at du trenger å gå nærmere inn på det. De kan selvfølgelig spørre spørsmål underveis, men så lenge de forteller deg konkrete ting som de absolutt ikke kunne visst og utdyper det, så stiller de kun spm for å få bekreftet det de ser (det kan tolkes på flere måter f.eks de ser at min bror bor langt vekke fra der jeg bor, så spørr hun/han bor han i utlandet? Jeg: Nei han bor i en en annen by. Og så kan hun gjerne fortelle mer om han ev. hvis jeg lurte på noe ift han. Anonymkode: 1199e...17f 1
vintage Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 Ganske klarsynt når jeg får på meg brillene.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 Det er nok ikke den vanligste clairen, men såklart finnes de. Anonymkode: fbc0b...d1a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 den mest klarsynte jeg vet om er meg selv, for jeg har dårlig erfaring med å høre på andre. Folk er slitsomme, for de har en greie med at de ikke skal ha rett bare for seg selv, men for alle andre og. Og så er det så merkelig at til hver gang det skjer noe positivt i kjærlighetslivet så blir de andre negative?! Anonymkode: 4b2e1...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå