Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes nyhetsstrømmen har blitt helt håpløs. Nesten ubrukelig. Jeg ser nesten bare reklame. Og innimellom hoster fb opp samme bildene en venn har lagt ut igjen og igjen i flere dager. Poster fra en venn jeg sjelden kommenterer, kommer også igjen på nytt og på nytt og på nytt. Hva som kommer fra andre venner er visstnok sporadisk og tilfeldig. Hva er vitsen?? Like før jeg sletter hele driten, men da går jeg glipp av viktig informasjon og invitasjoner. :( Og på den måten har de kloa i meg! 

Anonymkode: 744c5...ffe

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her....Synes det har blitt helt grusomt 

Anonymkode: 9870a...027

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her....Synes det har blitt helt grusomt 

Skjønner ikke hvordan de tenker dette er brukervennlig på noen måte?! 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan de tenker dette er brukervennlig på noen måte?! 

Aner ikke. Jeg har Facebook for å følge folk jeg kjenner, ikke for å få reklame og gjentagelse av de to samme innleggene fra de samme to vennene en uke.

Noen som vet om det går Ann å stille nyhetsopdateringen inn selv?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Jeg har Facebook for å følge folk jeg kjenner, ikke for å få reklame og gjentagelse av de to samme innleggene fra de samme to vennene en uke.

Noen som vet om det går Ann å stille nyhetsopdateringen inn selv?

Du får spørre Ann dirkete. 

Skrevet

Jeg får opp alle bursdagshilsnene ( og svarene...) til random folk jeg ikke lenger har kontakt med. Alle hilsenene. På rad. Gjerne fem dager etter bursdagen :)

Selv får jeg ikke opp statusen til vennnene mine, ser ikke nye bilder osv. Kjedelig!!!

Anonymkode: 7598c...173

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp alle bursdagshilsnene ( og svarene...) til random folk jeg ikke lenger har kontakt med. Alle hilsenene. På rad. Gjerne fem dager etter bursdagen :)

Selv får jeg ikke opp statusen til vennnene mine, ser ikke nye bilder osv. Kjedelig!!!

Anonymkode: 7598c...173

Ja! Veldig merkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...