AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 For litt siden kom jeg ut av et langt forhold. Fikk aldri runke eksen fordi det gjorde vondt uansett hvor forsiktig jeg gjorde det. Tror det var noe rart med forhuden hans fordi det gjorde vondt for ham i starten hver gang vi skulle ha sex også. Har hatt nok av sexpartnere før eksen, men aldri hørt noen klage på vondt når jeg runker før. Uansett så er dette et lite stressmoment, så jeg lurer på om det er vanlig å ha det sånn som eksen min? Vil jo ikke gjøre noen vondt akkurat Anonymkode: 2862b...6d8
CCO Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Absolutt ikke vondt å bli runket for min del, hvertfall 😁
Butterfly20 Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Vært borti en sånn en jeg å. Trang forhud i hans tilfelle. Hjalp med litt olje 😉 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Følsomt sikkert. Og sikkert trang forhud. Finn frem glidemiddel og be han vise deg hvordan han liker å bli håndtert. Anonymkode: 68ca2...ed4 1
911 Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Fastlegen eller et sykehus ordner lett problemet med trang forhud. Skal jo ikke gjøre vondt.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 Høres ut som du tørronker folk. Du må jo ha på masse glidemiddel og smøre det godt inn før du forsiltig begynner, og så øker etterhvert. Så etterfyller du glidemiddel ved behov. Kos deg og kos han Anonymkode: 2766b...3e5
Kennyboy Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 Er bare godt å bli runket av en dame , så her er det bare deiligt 😊
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 Ts her. Så eksen min var altså unntaket? Har gått med en liten frykt for at det er vanlig men at ingen har sagt ifra, hehe. Anonymkode: 2862b...6d8
Gjest Alterego666 Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 Det er ganske uvanlig, men samtidig lett å korrigere med dagkirurgi. Ingenting du skal være redd for hos fremtidige partnere.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 På 4.10.2018 den 23.31, AnonymBruker skrev: For litt siden kom jeg ut av et langt forhold. Fikk aldri runke eksen fordi det gjorde vondt uansett hvor forsiktig jeg gjorde det. Tror det var noe rart med forhuden hans fordi det gjorde vondt for ham i starten hver gang vi skulle ha sex også. Har hatt nok av sexpartnere før eksen, men aldri hørt noen klage på vondt når jeg runker før. Uansett så er dette et lite stressmoment, så jeg lurer på om det er vanlig å ha det sånn som eksen min? Vil jo ikke gjøre noen vondt akkurat Anonymkode: 2862b...6d8 Bruk glidemiddel eller rikelig spytt neste gang. Så vrir dei seg av nytelse. Anonymkode: 3f0fe...8a8
hutula1 Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 Noen menn kan ha for trang forhud. Dette fikses ved hjelp av en liten operasjon.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 Si du vil se på mens han runker selv noen ganger, så kan du se litt hva han liker når han gjør det med seg selv. Så føler du bare litt på den og ser på, små prater litt, og la livet være litt slow og koselig. Så kan du gjøre det på han en annen gang, kjenner du at den gjør små rykk, så liker den seg. Anonymkode: 3436e...be2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #13 Skrevet 8. oktober 2018 I starten av forholdet var det sånn for meg også. Livredd for å runke han, for han sa stopp et par ganger, og at det var vondt. Lærte meg et triks, og det var å holde midt på penis og runke "oppover", evt "fremover" slik at forhuden ikke blir dratt noe særlig bakover. Nå elsker han det 😏 Anonymkode: 6b127...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå