AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har hatt feber siden lørdag, og nå begynner jeg å bli litt engstelig.. var hos legen på tirsdag morgen, og startet med antibiotika samme dag. Nå to dager etter har jeg fortsatt feber. Er det normalt å ha feber 2 dager etter man har startet med antibiotika? Legen sa at jeg kom til å føle meg mye bedre etter to tabletter, men det er jo bare tull. Jeg har nå tatt 8, føler meg dass og har fortsatt feber.. Anonymkode: 5d298...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Del Skrevet 4. oktober 2018 Det kan ta tid før ting snur. Du skal se det blir bedre etter i morgen om du har riktig antibiotika Anonymkode: 3cece...266 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Del Skrevet 5. oktober 2018 Du skal føle deg bedre innen 48 timer, hvis ikke skal du ta kontakt med legen igjen og få annen AB Anonymkode: 390e6...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 5. oktober 2018 #4 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvis det er virus som forårsaker halsbetennelsen så virker ikke antibiotika på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvorfor i all verden tar du antibiotika for halsbetennelse....?! Bare vent et par dager til, så går det over - helt av seg selv. Drikk te med honning mens du venter, det har både lindrende og antibakteriell effekt - så godt dokumentert at nylig ble tatt inn i behandlings retningslinjer i England:https://www.nhs.uk/news/heart-and-lungs/honey-not-antibiotics-recommended-coughs/ Anonymkode: 0e8ba...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå