AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Pga brann er alt borte. Må kjøpe alt nytt og hode er kaos. Hva trenger en i en garderobe? Hvor mange singletter i ulike farger? Gensere? Bukser? Sko? Osv.... Anonymkode: 974b7...2e4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Begynn med litt å velge mellom, og bygg på etterhvert. Et par bukser og et par gensere. 3-4 t-skjorter. 7 par sokker og truser. 2 BH. Anonymkode: 5d6a8...5c3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Ville hatt to t-skjorter i sort og hvitt. Og litt farger som du liker. Samme i singlet. 2 gode jeans, og gjerne en i sort. ett par skjørt om du liker det. Strikkegenser/cardigan Blazer i sort/beige Så ville jeg hatt ett par kosebukser og kosegensere. 10 truser og 10 par sokker. Anonymkode: c3c7a...a7d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Ville hatt to t-skjorter i sort og hvitt. Og litt farger som du liker. Samme i singlet. 2 gode jeans, og gjerne en i sort. ett par skjørt om du liker det. Strikkegenser/cardigan Blazer i sort/beige Så ville jeg hatt ett par kosebukser og kosegensere. 10 truser og 10 par sokker. vil også sende deg en god klem ❤️ Anonymkode: c3c7a...a7d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Som basis nå til vinteren, og så utvidet etterhvert som du trenger det 3-5 BH'er, avhengig av hva du bruker og trenger 20 truser (jeg hater å vaske klær ofte, og skifter x2/dag) 20 par sokker, mørke/lyse/lave/høye 3 jeans - svart, mørkeblå og en litt løsere 2 ikke-jeans-bukser, en svart og en blå 3-4 tykke gensere i forskjellige farger 2 cardiganer, en mørk og en lys 5 topper med medium lange armer, både til å bruke for seg selv og under genserene 3 skjorter - hvit, svart, farge 1 svart skjørt 2 kjoler, en mørk og en i en farge (feks blå/svart eller grønn) til finere bruk, eventuelt flere til hverdags Et par lave svarte sko, et par svarte ankelstøvletter, et par sneakers, et par støvler, et par vintersko En vannavstøtende jakke med foring (feks Swims), en parkas, en finere kåpe 2-3 skjerf hvis du bruker det Anonymkode: 53d23...ca3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 En basisgarderobe skal bestå av plagg som kan kombineres med "alt". Hvis du skal ha bare en kåpe bør den f.eks være ensfarget slik at den passer til mønstrede bukser/ kjoler også. Noen sier at en hvit eller lyseblå skjorte er et must, men det er jo bare tull (jeg ville aldri hatt på meg en skjorte i de fargene). Jeg har kun mønstrede eller fargesterke skjorter, som passer til mine basisplagg, som er svart bukse, olabukse og svarte skjørt. Du velger basisfarger ut fra hva du liker. Jeg har f.eks noen venninner som aldri bruker svarte klær, den ens basisfarger er brunt og beige, den andre har burgunderrød og lys grå som sine farger. Mengde klær finner du nok ut av selv, men tenker du basisfarger og er litt bevisst så trenger du ikke så mye til å begynne med Anonymkode: 74bd5...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå