Gå til innhold

Rødvin - tips til en søt og fyldig rødvin for en romantisk kveld for to?💞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei☺

Jeg vet at jeg bare kan google det - men koseligere å høre hva dere svarer her.

Jeg har ei veldig god venninne som er så glad i rødvin. Jeg er egentlig ikke så glad i alkohol i det hele tatt, men tenkte å overraske henne med en god rødvin som jeg hadde tenkt å kjøpe som vi kan dele.

Jeg er ute etter en fyldig og søt rødvin - finnes det?

Så langt har jeg kun smakt syrlig og tynn rødvin - ikke vet jeg, det er kanskje det som er kjennetegnene på rødvin...

Er det noen eksperter her - altså fyldig, søt og smakfull rødvin🍷🍷

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Portvin? :vetikke:

Anonymkode: d0383...18c

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, visp skrev:

Tviler på at hun vil ha noe søtt om hun liker rødvin. Kjøp denne:

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Spania/Cune-Gran-Reserva-2011/p/9419701

så kan du drikke cola eller noe.

Tusen takk, den hørtes veldig fin ut. Ja, liker best cola jeg vettu☺ ...men deler et glass med henne først, så drikker jeg cola etterpå for å få bort alkoholsmaken hehe. Vil vurdere denne sterkt - likte beskrivelsen jeg leste om den. Takk!

Endret av Tiger1974
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Portvin? :vetikke:

Anonymkode: d0383...18c

hehe, inte vet jag - kanskje whiskey?☺

Skrevet

Spør på vinmonopolet. De er flinke til å finne noe! 

Anonymkode: bdc48...aac

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yes, må uansett en tur på polet nå😃👍

Skrevet

Graham Port.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er så grettne. Jeg ville ha en billig vin som passet til grandiåsa. Han var like uengasjert som når jeg var drita på vinmesse, drakk 7 lakrisshot før jeg ba somalieren om champagne. Han ville ikke gi meg dyrere champagne av en eller annen grunn. Jævla snobber.

En annen gang spurte jeg om en vin som passet med ostepop. Fyren himlet med øynene.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Graham Port.

De er så grettne. Jeg ville ha en billig vin som passet til grandiåsa. Han var like uengasjert som når jeg var drita på vinmesse, drakk 7 lakrisshot før jeg ba somalieren om champagne. Han ville ikke gi meg dyrere champagne av en eller annen grunn. Jævla snobber.

En annen gang spurte jeg om en vin som passet med ostepop. Fyren himlet med øynene.

Det er jo fordi ostepop passer til ALL rødvin!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Graham Port.

Lakris shot er faktisk godt - det eneste jeg liker av alkohol. Det blir rødvin og shot sammen med bestevenninna mi hver uke - kjempekoselig! Skal si du fikk elendig service da, merkelig! Ikke greit.

Skrevet

Amarone fra Italia eller noe fra spanske distriktet Rioja (gå for reserva eller gran reserva av spanske viner, crianza er ung/billigere vin). 

Anonymkode: 9c636...ebe

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Tiger1974 skrev:

Lakris shot er faktisk godt - det eneste jeg liker av alkohol. Det blir rødvin og shot sammen med bestevenninna mi hver uke - kjempekoselig! Skal si du fikk elendig service da, merkelig! Ikke greit.

Ja, hvis jeg ikke drakk gratis skulle jeg sendt en hissig klage til sjefen hans (også et problem at jeg ikke husker hvem han jobbet for).

Men bache gabrielsen har fantastiske medarbeidere da som serverer med lidenskap.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Det er jo fordi ostepop passer til ALL rødvin!

Nå fikk du meg på skikkelig godt humør, visp😃😃☺ Skal si folk ble hyggelige mot meg da jeg sluttet med disse sextrådene og heller skrev om andre ting.

• Liker 1
Skrevet

Siden vi først er inne på det... Hvilken hvitvin passer best til fiskeboller i hvit saus?

Anonymkode: 23f94...10a

Skrevet
2 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Nå fikk du meg på skikkelig godt humør, visp😃😃☺ Skal si folk ble hyggelige mot meg da jeg sluttet med disse sextrådene og heller skrev om andre ting.

Hæ? Ja, folk ble mye hyggeligere mot meg her også etter at jeg sluttet å sende underlivsbilder på PM.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Hæ? Ja, folk ble mye hyggeligere mot meg her også etter at jeg sluttet å sende underlivsbilder på PM.

😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...