AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg orker ikke å gå inn i en lang tyrade om hvordan det har skjedd. Men er 29 år, har aldri hatt sex før, ble offisielt sammen i går med en dame etter vi har datet i litt over 3 uker. Har aldri klikket med en annen jente før på det her viset hvor det ikke bare er vennskap men aktivt fra dag 1 viste interesse i henne og hun spilte ikke noe spill eller noe for å gjøre meg usikker. Altså vi holder selvfølgelig forsatt på å lære hverandre å kjenne, men det har aldri vært noen usikkerhet på om noen av oss er interessert, men jeg holdt litt tilbake om at jeg ikke hadde noen erfaring. Vi lå å snakket og koste som vanlig, hun spurte om hvor vi var på dating stadiet, og jeg sa at jeg er villig til å ta det så fort eller sakte som hun føler seg komfortabel med. Men om jeg skulle være ærlig ville ingenting glede meg mer enn å kunne si at hun er den jeg elsker både til henne og til andre. Som svar kysset hun meg og begynte å ta på meg mer aggressivt enn hun har gjort før, ikke bare tok hun på meg men plasserte hendene mine der hun ville ha dem tils hun endte opp truseløs. Skal ærlig innrømme jeg hadde ekstreme, jeg skalv faktisk et par ganger og er ikke sikker på hvilken av gangene de var av ren glede, og andre ganger av nervøsitet over at jeg ikke hadde peiling på hva jeg gjorde. Jeg bare lyttet etter når hun gav meg positive tilbakemeldinger, satset på at stønnene hennes ikke var falske og repeterte de tingene ut ved et par annledninger trygglet meg om å forsette å gjøre. Endte opp med å få henne til å komme 2 ganger før hun dro meg opp, fikk meg ned på rygg og la seg over meg før hun sa hun skulle ta meg men trengte å hente pusten. Jeg klarte ikke å la være å glise, og jeg skal være ærlig det kom ikke tårer, men jeg fikk merkbart litt glassaktig blikk i øynene av å se henne slik. Noe hun kommenterte og spurte at jeg sikkert følte meg veldig stolt akkurat nå å ha fått henne til å slippe seg så hemningsløst. Jeg klarte bare ikke å holde det inne lenger, og sa jeg trengte å fortelle henne noe. Når jeg sa at det var første gang jeg har gått ned på noen, trudde hun at jeg fleipet, men når jeg da sa at dette var det lengste jeg har gått med noen dame, og selv om jeg har følt meg alene her i livet. Var jeg glad at det skjedde med henne, for jeg vet jeg kan stole på henne med hva som helst. Hun kysset meg og sa med en veldig vennlig men bestemt stemme, at jeg trengte å vite at selv om hun egentlig er redd for at disse sterke følelsene har kommet så kjapt og hardt. Så er realiteten at hun er forelsket i meg, og at jeg aldri mer må føle at det er noe jeg ikke kan fortelle henne for å senke verdien i hennes øyne. At jeg ikke hadde et hint av dritt hun har sett før, og hun var mistenksom i starten men har nå innsett ved å ha sett meg så mye i denne perioden, så er det ingenting negativt med det jeg har holdt tilbake. Hun kjente på de ufrivillige rykningene som kom ifra bokseren på magen hennes at jeg egentlig var klar for take off før racet hadde startet, og sa til meg at hun gjerne tok meg inn i seg. Men at hun ser og kjenner på meg at jeg virkelig bruker all vilje styrke jeg kan på holde tilbake, og kanskje vi kunne gjøre det om til en fin natt siden vi uansett hadde liten tid igjen før hun måtte dra hjem. Så endte opp med at jeg bare lå å slappet av mens hun kysset og ertet meg over hele kroppen før hun veldig sakte klarte å strekke det ut i knappe 5 minutter før jeg da i ren desperasjon tryglet henne om å la meg komme. Jeg vil si som første overhode seksuell opplevelse at jeg ikke gjorde det så alt for verst, ihvertfall ikke så ille som jeg trodde det kom til å være hvor jeg levde i en frykt hvor jeg kom til å treffe en jente som bare kom til å gå direkte for sexen å bli skuffet fordi jeg bare hadde klart å holde ut i 2 minutter. Men jeg har en frykt for at jeg ikke vil tilfredstille henne seksuelt når vi går hele veien denne helgen, jeg vet nå at jeg kan bruke andre metoder for å få henne til å komme. Jeg har bare ikke lyst å virke som at jeg er en egoistisk elsker som bare vil tømme meg i henne. Jo det var en av de kraftigste orgasmene jeg noen gang har hatt når hun gikk ned på meg, men for å være ærlig var det mest kåte øyeblikket for meg det å se henne komme, høre stønnene hennes, løfte ufrivillig på rompa og ble helst stiv i hele kroppen mens hun presset hode mitt ned så hardt som mulig. Har ikke vært så kåt på mange år, og filmen bare går om og om igjen i hode mitt til det punkte hvor jeg sov i ettermiddag, drømte om det og voknet av at jeg kom. Snakket med henne for noen timer siden, og fortalte henne hva som skjedde noe som både fikk henne til å le, og sende meg en film hun sa jeg kunne bruke som "inspirasjon" men ba meg om å la være å gjøre noe i morgen. For hun vil nemlig ha runde 1,2 og kanskje 3 for seg selv. Jeg tror de fleste følelsene mine akkurat nå er naturlige, og at jeg tror hun er den type kvinne som ikke vil gi meg opp bare fordi første gang ikke var noe mirakel. Men vil gjerne vite om første gangs feil som mange gjør som jeg kan unngå, og tips om å holde igjen som ikke bare handler om å tenke på spesifike ting. Hun er det beste som har skjedd meg, og å se henne bli svett og litt rød i ansikte mens hun måtte roe ned pusten, om det er noe jeg hadde klart ikke bare med munnen, men penisen også. Da hadde alle mine frykter rundt sex vært kurert, for frykt er en av flere faktorer som har gjort at dette ikke har skjedd før. Man hører bestandig "om han vet å bruke den" om det kommer til størrelse, og stopp/fortsett teknikk for tidlig sædavgang. Men jeg har ikke vært seksuell av meg de siste par årene, ronket kanskje maks en gang i mnd, og når vi startet å date så begynte jeg igjen bare for at det ikke skulle gå alt for fort. Men når jeg var sammen med henne i går var det som om alle instinkter og sanser jeg hadde ble skrudd til 11, og har aldri ejakulert så hardt og så mye, og følte at jeg ville komme hele tiden. Men fordi jeg var så opptatt med henne klarte jeg å delvis ignorere det. Siden hun da ikke gjorde mange hurtige bevegelser før jeg ba om det gjorde at jeg akkurat klarte å holde tilbake, men om varmen i munnen hennes føles slik så tror jeg at jeg har liten sjans når jeg får være inni henne. Å kunne overaske henne ville vært den ultimate gaven å kan gi henne for at hun av en mirakuløs grunn har valgt å være min. Anonymkode: 452be...b53
Gjest Vanlig fyr Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Trekk pusten dypt og slapp av. Sex første gang med en ny partner er ikke alltids det beste siden det ikke er alltid man klarer å slappe av, med andre ord sexen blir bedre og bedre jo oftere dere har det. Ikke stress over at du ikke har hatt sex før. og behøver ikke fortelle henne alle detaljer med en gang. Bare nyt forelskelsen og ha masse sex, og gå rolig fram. Ha henne i fokus. Før du vet ordet av det har du hatt sex 100 ganger. Quote Men om jeg skulle være ærlig ville ingenting glede meg mer enn å kunne si at hun er den jeg elsker både til henne og til andre. Er noen som synes dette kan være litt intenst. Du trenger ikke sverge evig troskap så tidlig i forholdet. Ta tiden til hjelp og se hvordan ting utvikler seg. Ikke bli klengete. Endret 4. oktober 2018 av Vanlig fyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå