AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Er det noen som kan anbefale et bra hotell i Amsterdam? Ikke langt fra sentrum, og gjerne 4 eller 5 stjerner. Anonymkode: bbaf0...075
Bamba Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Beklager at jeg ikke svarer på det du spør om, men Jeg anbefaler deg å heller besøke en annen nederlandsk by i stedet for Amsterdam. Jeg var der for rundt seks år siden, og det var fint og hyggelig og så var jeg der en helt vanlig dag i midten av september i år og det var helt forferdelig. Byen er oversvømt av turister på en måte jeg aldri har sett før, du kan nesten ikke bevege deg framover i gatene fordi det er så fullt av folk og det er rett og slett ikke noe hyggelig. Jeg liker Nederland veldig godt og ble sjokkert over hvordan byen har forandret seg på så få år. Jeg var rett og slett glad for å bare ha en dag i Amsterdam. Jeg ville heller anbefalt deg å dra til Utrecht som ligner på Amsterdam, men ikke så full av turister. Nederland er jo et så lite land så det er jo svært kort reise til andre nederlandske byer! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå