Vimsehue Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Noen her som er kjent med klinefeltersyndrom og det å få barn? Min mann har fått påvist klinefeltersyndrom, og har fått beskjed om at hvis vi ønsker barn, må vi velge adopsjon, eventuelt sæddonasjon. Dersom vi får barn på den naturlige måten kan vi risikerer at det blir en kromosomfeil, siden klinefelter er en kromosomfeil. Er det noen her som er kjent med klinefeltersyndrom og det å få barn? Enten på den naturlige måten eller annen måte? :)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 http://www.frambu.no/hovedmeny/siste-nytt/assistert-befruktning-ved-klinefelters-syndrom/5af0884e-ef67-461b-8160-4a710d9b01b7 Kan dessverre ikke svare på det du egentlig spør om. Men som vernepleier har jeg gjennom jobben møtt en ung mann med store utfordringer pga. diagnosen (lærevansker, voldelig atferd og psykisk utviklingshemming). Personlig hadde jeg derfor aldri tatt sjansen på å føre dette videre. Anonymkode: 67c2e...1d2
Vimsehue Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2018 Min mann viser ingen tegn til voldelig atferd eller psykisk utviklingshemming heldigvis 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 Min mann skal utredes for Klinefelters syndrom da han har en del av symptomene, men han har tatt testosteron og sædprøver som har vært innenfor normalen. Vi er langtidsprøvere som skal begynne med IVF i desember. Må følge med her tilfelle det er noen med erfaringer. Anonymkode: 4c8fb...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå