Gå til innhold

Kåpe med plass til stor rumpe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter kåpe, men sliter. Finner bare smale modeller, jeg har en veldig stor rumpe, men smale skuldre og smal midje. Så jeg er avhengig av at den svinger litt ut fra livet. For passer de på overkroppen, passer de ikke nede, og motsatt. 

Noen som har tips til sånn kåpe.

Anonymkode: f8e3f...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en på mammaavdelingen på hm for 2 år siden😶 ellers så finner jeg ikke noen slike i vanlig butikk:flau:

Anonymkode: e654e...032

Skrevet

Zizzi har kåper i såkalt prinsessefasong.

Skrevet
45 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Zizzi har kåper i såkalt prinsessefasong.

Hvor små størrelser har de da? Halve problemet er jo hvor smal jeg er på overkroppen.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor små størrelser har de da? Halve problemet er jo hvor smal jeg er på overkroppen.

Begynner vel på 42..  sjekk nettbutikken

Skrevet

https://www.zalando.no/ted-baker-zurii-cuff-skirted-kape--frakk-grey-te421u00i-c11.html

Denne ligner veldig på kåpa jeg har. Den har masse legg bak, så burde være god plass, men er likevel smal over skuldrene og ryggen.

Anonymkode: 0fced...8e5

Skrevet

Kan være du må satse på skredder/sydame for å tilpasse. 

Skrevet

Noe i A-fasong bør hjelpe. Hvis du liker stilen har Gudrun Sjøden noen plagg som har god plass til rumpe, mens de er trangere oppe

Anonymkode: b529b...70a

• 4 uker senere...
Skrevet
På ‎05‎.‎10‎.‎2018 den 2.18, AnonymBruker skrev:

https://www.zalando.no/ted-baker-zurii-cuff-skirted-kape--frakk-grey-te421u00i-c11.html 

Denne ligner veldig på kåpa jeg har. Den har masse legg bak, så burde være god plass, men er likevel smal over skuldrene og ryggen.

Anonymkode: 0fced...8e5

Takk for link, den var nok i rett fasong, men jeg er allergisk mot ull, og den hadde veldig mye ull i seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...