AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Hva ville du valgt? En jobb du tjener godt i, men trives sånn midt på 3. Eller en jobb du trives godt i, men du tjener dårlig? Anonymkode: 9e0c5...894
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 En jobb jeg trives godt i og der jeg tjener midt på treet. Er derfor jeg valgte å bli sykepleier. Det er ting som er mye viktigere i livet enn penger. Anonymkode: 73a93...826 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Midt i mellom? Har jobbet med begge. En jobb som var forferdelig tung og belastende, men med eksepsjonelt god lønn. Da gruet jeg meg til å dra på jobb, ca. hver dag - det eneste som fikk meg gjennom dagene var tanken på neste lønning. Har også vært i "verdens beste jobb", som jeg så vidt greide å leve av. Utrolig kjedelig å alltid være blakk, samt tenke på regninger, fordi jobben ikke betalte godt nok. Anonymkode: f4981...4e2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Kommer vel ofte an på hvor mye man er nødt til å vektlegge penger? Personlig ville jeg valgt en spennende jobb med lavere lønn, men med huslån og unger har jeg ikke egentlig noe valg. Trenger de penga jeg kan få. Om 10 år er det kanskje et reelt valg igjen Anonymkode: d0e7a...af2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg hadde valgt pengene da jeg ikke har behov for en jobb som gir meg så mye annet enn penger, Jeg lever på fritiden for de pengene jeg tjener på jobb og det er jo den tiden jeg nyter. Anonymkode: 83f89...284 1
Traktor Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ville du valgt? En jobb du tjener godt i, men trives sånn midt på 3. Eller en jobb du trives godt i, men du tjener dårlig? Anonymkode: 9e0c5...894 Personlig ville jeg aldri kunne trives godt i en jobb hvor jeg føler jeg tjener dårlig. Penger er ikke alt, men å føle at man tjener for lite er heller ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 Så lenge man trives så ville jeg selvfølgelig valgt den jobben jeg tjente mest i. Midt på treet er hodt nok for meg. Anonymkode: c13ca...3bb
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 Hva innebærer "trives" i denne sammenheng? Ikke kjede seg, eller uten arbeidskonflikter? Så gøy at man ikke ønsker å gå hjem? Anonymkode: 54420...a58
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 Evt. Hva ville du valgt? En jobb fra helvete eller arbeidsledighet? Anonymkode: 5b93c...172
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 Trivsel er det som teller for meg, penger blir en ikke lykkelig av. Har gått såpass mye i drittjobber der jeg grua meg til hver dag, så trives jeg ikke så hjelper det ikke om årslønna er 4 mill. Anonymkode: 776af...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå