AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Hei! Jeg er Bittelille, og mamma nevnte meg her i en annen tråd for noen dager siden. Så ble vi begge litt nysgjerrige på alt som ble skrevet i den gamle tråden. Mamma prøvde å søke, og jeg hjalp til. Men vi fant ikke ut av det. Jeg er vanligvis ganske god på å hjelpe til med å finne ting på mammas Mac. Jeg vandrer litt rundt oppå tastaturet (mamma løfter meg unna), men det hender ofte at jeg finner veldig bra ting når jeg spaserer rundt på tastaturet. Siden sist er jeg blitt veldig stor. Fremdeles veldig pen. Hehe, den pusen jeg skrev om for noen år siden som var kjempestor? Hun er ikke stor lenger. Jeg er MYE større. Vi er på en måte blitt litt "venner". På en måte. Vi ligger ikke tett inntil hverandre og sover. Det er for mye forlangt. Men vi savner hverandre og maser fælt hvis en av oss har vært borte for lenge. Det med å kose med mamma, har vi fordelt ganske greit - for å unngå å slåss og tulle for mye. Jeg liker å slikke halsgropen og håret til mammaen min. Det er de luktene som minner meg om når jeg var bitteliten pus og mamma løftet meg opp i halsgropen sin. Den (tidligere) store pusen liker seg best i fanget hos mamma. Så vi krangler ikke så mye om hvor vi skal få kosen. Jeg har fremdeles lysblå øyne, men heldigvis har jeg greit nok syn (for å være en pus med denne type øyne). Inne og når det er overskyet eller mørkt ser jeg veldig bra. Men når det er sol, liker jeg best å holde meg i skyggen. Ser ikke så bra da Den andre pusen (som tidligere var kjent som den store pusen) har brukt mye tid på å prøve å lære meg å jakte. Mammaen min (som er et menneske) lærte meg ikke så mye om dette. Jeg synes det er spennende med hvite sommerfugler. Men jeg har aldri klart å fange en eneste. I løpet av flere somre. Jeg skylder på at øynene mine ser ikke så godt i sollys. Fugler er skumle. Veldig skumle. Her forleden kom det en svart fugl med gult nebb. Veldig stor fugl. Mamma sa den het svarttrost. Den andre pusen ville jakte/leke, og ville ha meg med. Fuglen var altfor stor. Så jeg løp inn i huset, og ble der i 3 dager. Ville ikke ut. Altfor skummel, den fuglen 😞 Etter 2 dager våget jeg meg ut igjen. Men jeg lover å løpe fort inn igjen hvis jeg ser den fuglen igjen. Den var skummel. Jeg er selvfølgelig en tøff (og stor og pen) pus, men noen steder må grensen gå. Nå må jeg sove. Har endel prosjekter på gang for i kveld og i natt. På natta liker jeg å hente yndlingsleken min, som er en liten stoff-mus festet på en lang stang. Jeg liker å bruke noen timer på natta for å frakte denne musa opp og ned trappa mellom 1. og 2. etasje. Jeg har musa mellom tennene, og den lange stangen sier tikk-takk-tikk-takk når den treffer trappetrinnene. Jeg har hatt den leken siden jeg var bitteliten Bittelille. Mamma og de andre menneskene sier at jeg bråker fælt om natta med denne musen, men de har ikke hjerte til å ta den fra meg. Og det er jeg glad for ❤️ Mamma og jeg er glad for hvis noen kan finne den gamle tråden! Da kan vi kose oss med gamle minner i kveld. Anonymkode: d79da...3bf 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Husker tråden din godt Godt å høre fra dere, og at det går fint! Anonymkode: f3ee4...ab1 3
Howl Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Bittelille jo! Verdens vakreste kattepus, vil gjerne se nye bilder av han!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker tråden din godt Godt å høre fra dere, og at det går fint! Anonymkode: f3ee4...ab1 Tusen takk! Nå skal vi kose oss i kveld med gamle minner. Kanskje jeg får ekstra mye kos også 🐱 Anonymkode: d79da...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 17 timer siden, Howl skrev: Bittelille jo! Verdens vakreste kattepus, vil gjerne se nye bilder av han! Her er et nytt bilde av meg, tatt for et par uker siden. Jeg var jo helt hvit som liten, nå er jeg mer hvit/lys oransje/rosa. Alt ettersom. Og som du ser; er jeg ikke bitteliten nå. Men jeg synes fremdeles at jeg er veldig pen. Det virker som om menneskene mine er enige. Hva den andre pusen mener, er jeg litt mer usikker på. Jeg synes at hun er pen. Hun har gule øyne, jeg har lyseblå. Hun er svart, jeg er nesten hvit. Anonymkode: d79da...3bf 17
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her er et nytt bilde av meg, tatt for et par uker siden. Jeg var jo helt hvit som liten, nå er jeg mer hvit/lys oransje/rosa. Alt ettersom. Og som du ser; er jeg ikke bitteliten nå. Men jeg synes fremdeles at jeg er veldig pen. Det virker som om menneskene mine er enige. Hva den andre pusen mener, er jeg litt mer usikker på. Jeg synes at hun er pen. Hun har gule øyne, jeg har lyseblå. Hun er svart, jeg er nesten hvit. Anonymkode: d79da...3bf Seee den lubbne vakre klumpen du har blitt til, jeg får bare lyst til å plukke deg opp og kose leeenge, for en vakker herremann Bittelille har vokst seg til å bli! ❤ Anonymkode: 124a8...c70 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #10 Skrevet 5. oktober 2018 Vent, hæ? Du er et menneske, som skriver som om du er en katt? Anonymkode: f7c51...e00 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #11 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vent, hæ? Du er et menneske, som skriver som om du er en katt? Anonymkode: f7c51...e00 Morsomt og søtt, synes jeg. Anonymkode: 765fe...8a9 10
Rumle Skrevet 5. oktober 2018 #12 Skrevet 5. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er et nytt bilde av meg, tatt for et par uker siden. Jeg var jo helt hvit som liten, nå er jeg mer hvit/lys oransje/rosa. Alt ettersom. Og som du ser; er jeg ikke bitteliten nå. Men jeg synes fremdeles at jeg er veldig pen. Det virker som om menneskene mine er enige. Hva den andre pusen mener, er jeg litt mer usikker på. Jeg synes at hun er pen. Hun har gule øyne, jeg har lyseblå. Hun er svart, jeg er nesten hvit. Anonymkode: d79da...3bf For en kjekkas! 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #13 Skrevet 5. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent, hæ? Du er et menneske, som skriver som om du er en katt? Anonymkode: f7c51...e00 Huff ja tenk å ha det litt morsomt 🙄 Anonymkode: 3fcca...0f1 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #14 Skrevet 5. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Vent, hæ? Du er et menneske, som skriver som om du er en katt? Anonymkode: f7c51...e00 La folk få ha sin underholdning og hygge. Det skader ingen. Gå heller til en annen tråd og krangle med noen som legger opp til det Anonymkode: ecaf5...c0a 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #15 Skrevet 5. oktober 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent, hæ? Du er et menneske, som skriver som om du er en katt? Anonymkode: f7c51...e00 Melding fra Bittelille: Jeg er en katt. Hvem som skriver for meg har du ikke noe med. Plager det deg; ja, da er det mange andre steder du kan oppsøke. Internett er stort, det vet til og med jeg. Man trenger ikke henge rundt i tråder man ikke er interesserte i. Anonymkode: d79da...3bf 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #16 Skrevet 5. oktober 2018 Hjelpes.. Jeg verken krangler eller plages av det, og det var ikke ment slemt på noen måte! Jeg bare oppriktig lurte, fordi jeg leste teksten og ikke var helt sikker på om jeg hadde skjønt det riktig. Ta av krenkebrillene, og ha en fortsatt fin fredagskveld! Anonymkode: f7c51...e00 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #17 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Morsomt og søtt, synes jeg. Anonymkode: 765fe...8a9 Morsomt? Mer kleint. Anonymkode: 0156f...466 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #18 Skrevet 5. oktober 2018 22 timer siden, Diamant20 skrev: Hvor gammel er du Bittelille? Jeg er nå 3 år og ca. 5 måneder. Det er ingen som vet helt eksakt dagen jeg ble født, men det var sånn rundt 1. mai 2015. Mine søsken er døde. Min kattemor også. Anonymkode: d79da...3bf
Dolce Skrevet 5. oktober 2018 #19 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt? Mer kleint. Anonymkode: 0156f...466 Hvis det er så jævla kleint for deg, har jeg et godt råd: Forlat denne tråden og kos deg i andre tråder. Det er mange å velge i. Veldig mange. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #20 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Morsomt? Mer kleint. Anonymkode: 0156f...466 Men hjelpes. Gå å finn på noe annet Anonymkode: 3fcca...0f1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå