Frøken M Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Hei Jeg hadde eggløsning 24.September, bruker å ha små «smerter» ved EL. Nå har murring og små kvalme vedvart, og er her fremdeles. Var hos gynekolog idag siden jeg mistenkte cyste på eggstokk og tenkte det var greit å sjekke om det var noe som gjorde at jeg fremdeles har mens murringer, men hun fant ingenting. Hun tok også celleprøve kl 13, nå 6 timer etterpå hadde jeg litt rosa på papiret som har stoppet. Hun så at jeg hadde hatt eggløsning på høyre side, og det stemmer fordi det er der smerten var under EL. Og det er den siden jeg fremdeles har murringer på. -Fler som har opplevd det samme?🤔🙂 Spoiler
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Hva spør du om egentlig? Var litt vanskelig å skjønne. Jeg har opplevd å blø en stund etter celleprøve. Anonymkode: d6978...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Helt vanlig å blø litt etter celleprøve. Anonymkode: a7542...6e7
Frøken M Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2018 Lurer vel egentlig på om noen som har vært gravide som har opplevd dette jeg skriver 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, Frøken M skrev: Lurer vel egentlig på om noen som har vært gravide som har opplevd dette jeg skriver 🙂 Å blø etter celleprøve? Det har jeg opplevd uten å være gravid. Anonymkode: d6978...b2f
Febmamma Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg opplevde murringene forsvant rett etter el når jeg ble gravid . Ble erstattet med stikkinger i lysken når det nærmet seg mens , men alle er forskjellig 🤷♀️
Perelandra Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg