AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Vi var på byen sammen. Med andre også. Alt var greit og faktisk gøy ( jeg syns det normalt bli sånn gjeesp). Så ville jeg hjem da. Var sliten kan en si. Og da ble kompisen min noe krakilsk kan en si. Ropte og skrek på utsiden er og peprer meg med meldinger. Fordi han ikke ville være alene. Jeg skjønner det, men jeg var dønn sliten. Han ga seg ikke, og jeg ringte politiet. De var hyggelige de altså, men sa det ikke var så smart å de ikke for mye. Jeg var enig. Men jeg kunne jo ikke forhindret hvordan han oppførte seg? Enden på visa er at min venn er bitter nå da. Enda alt politiet gjorde var å sende ham hjem. Kjørte ham faktisk. Hva kunne jeg gjøre? Han hørte jo ikke på meg jo. Og jeg snakket til ham i minst ti minutter. Jeg har jo naboer å tenke på. Var det annet jeg kunne gjøre? Anonymkode: 21c36...71f
Gjest førstedamen Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Du kunne ventet ti minutter til til han ble lei å gikk? Du bruker tross alt av politiets ressurser på en tullesak!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Du kunne blokkert nummeret resten av kvelden eller satt på lydløs Anonymkode: 3013b...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi var på byen sammen. Med andre også. Alt var greit og faktisk gøy ( jeg syns det normalt bli sånn gjeesp). Så ville jeg hjem da. Var sliten kan en si. Og da ble kompisen min noe krakilsk kan en si. Ropte og skrek på utsiden er og peprer meg med meldinger. Fordi han ikke ville være alene. Jeg skjønner det, men jeg var dønn sliten. Han ga seg ikke, og jeg ringte politiet. De var hyggelige de altså, men sa det ikke var så smart å de ikke for mye. Jeg var enig. Men jeg kunne jo ikke forhindret hvordan han oppførte seg? Enden på visa er at min venn er bitter nå da. Enda alt politiet gjorde var å sende ham hjem. Kjørte ham faktisk. Hva kunne jeg gjøre? Han hørte jo ikke på meg jo. Og jeg snakket til ham i minst ti minutter. Jeg har jo naboer å tenke på. Var det annet jeg kunne gjøre? Anonymkode: 21c36...71f Merkelig du ikke visste at han hadde de holdningene og atferden forut. Iallfall kan jeg si du er lunken, og virker å være virkelig fjern. Anonymkode: 4e07b...268
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Fint å ha deg som venn, altså😂 Anonymkode: f7890...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, førstedamen skrev: Du kunne ventet ti minutter til til han ble lei å gikk? Du bruker tross alt av politiets ressurser på en tullesak! Jo sant. Men han holdt et helsikes leven her samtidig. Anonymkode: 21c36...71f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig du ikke visste at han hadde de holdningene og atferden forut. Iallfall kan jeg si du er lunken, og virker å være virkelig fjern. Anonymkode: 4e07b...268 Du fikk et poeng der. Om ikke flere. Anonymkode: 21c36...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå