AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hvis en mann sier han er dominant eller bestemt, hva betyr det i praksis? I en seksuell sammenheng ja. Anonymkode: 3cdd7...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. oktober 2018 #2 Del Skrevet 4. oktober 2018 Det må du spørre personen om, siden det kan variere fra person til person. For oss, seksuellt, betyr det at han tar styringen. Og forventer at jeg følger han 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Del Skrevet 4. oktober 2018 9 minutter siden, SlemUlv skrev: Det må du spørre personen om, siden det kan variere fra person til person. For oss, seksuellt, betyr det at han tar styringen. Og forventer at jeg følger han 😃 Styring i forhold til å gjøre hva? Er det sånn at de liker å gi mer enn de får? Anonymkode: 3cdd7...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Del Skrevet 4. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styring i forhold til å gjøre hva? Er det sånn at de liker å gi mer enn de får? Anonymkode: 3cdd7...749 Eller å være på topp? Anonymkode: 3cdd7...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Styring i forhold til å gjøre hva? Er det sånn at de liker å gi mer enn de får? Anonymkode: 3cdd7...749 Ikke nødvendigvis, det handler vel mer om at de "tar". Men å ta kan godt være å ta for seg av deg, og gi deg masse du liker. Men det er de som styrer hva som skal skje på en måte. Anonymkode: 649ac...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. oktober 2018 #6 Del Skrevet 4. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styring i forhold til å gjøre hva? Er det sånn at de liker å gi mer enn de får? Anonymkode: 3cdd7...749 Styring seskuelt. Som i stillinger, vise at han bestemmer, vise me at han kan styre mine orgasmer som han vil osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Del Skrevet 4. oktober 2018 Du må spørre den aktuelle mannen, hva akkurat han legger i det. Det var tabben jeg gjorde i starten da jeg utforska mine submissive sider, jeg gikk ut fra at det å være seksuelt dominant var en "one size fits all"-greie. Men så enkelt er det jo ikke - det varierer veldig hva og hvordan de liker å ta styringa, hva de legger i det å være dominant. Noen liker det å gi ordrer, styre handlinger, få bestemme og kontrollere, kanskje påføre smerte - kanskje ikke. Noen liker å ha en ertende partner, som de kan sette på plass, mens noen liker å ha en partner som lyder. Noen får mest ut av å holde på med smertelek, mens andre synes det er mindre interessant og vil helst ha mer vanlig sex, bare at de bestemmer. Og masse andre muligheter. Andre igjen kaller seg dominant - men er mer rett ut egoistiske drittsekker egentlig. Som bruker den merkelappen for å få lov til å kjøre på som de vil, og aldri ta hensyn til partneren sin. Du må snakke med ham - hva som er akkurat hans greie Og jeg skjønner det kan føles flaut, eller uvant. Men skal en bevege seg inn i denne verdenen, så er det helt vanlig at en snakker om slikt, helt innledingsvis Anonymkode: 342e5...b5d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 16. november 2018 #8 Del Skrevet 16. november 2018 Varierer noe voldsomt fra DOM til DOM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noska72 Skrevet 16. november 2018 #9 Del Skrevet 16. november 2018 Alle er forskjellige også her, tror det viktigste er at dere snakker litt først og blir enige om hvor grensen går osv så slipper man ubehagelige overraskelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #10 Del Skrevet 16. november 2018 Når jeg tenker på noen som er dominante så tenker jeg på en med lærcaps med kjetting på, stor bart, bar overkropp under skinnjakke. Liker å være sint og liker å plage fysisk underlegne damer. Dere vet han i Village People 😂 Anonymkode: af64e...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 17. november 2018 #11 Del Skrevet 17. november 2018 På 4.10.2018 den 21.03, AnneSophia69 skrev: Dominant som begrep tar egentlig utgangspunkt i en disiplin innenfor BDSM. Så er det selvfølgelig mange som lager sin egen versjon av dette. Å være dominant handler like mye om egen nytelse som å gi den man dominerer nytelse. Man nyter rollen man har og den submissive nyter å bli dominert. Se på det som en seksuell preferanse. Den ene tenner på å dominere - den andre på å bli dominert. Men som andre har nevnt, det er lurt å finne ut hva personen egentlig legger i å være dominant. En ekte dominant har erfaring og har full kontroll på hvor grensene skal gå, særlig der smerte og ydmykelse etc er involvert. De beste dom/sub-forholdene er som regel der man kjenner hverandre og grensene. For en del av nytelsen er nettopp å bevege seg helt i ytterkant men aldri å tippe over. Mange liker å kalle seg dominante og det er, som noen nevnte - ikke godt å si hva som legges i dette med mindre man har en god prat om dette FØR man begir seg inn i noe. Tar man rollen som dominant er oppgaven å fokusere på sin partner og sørge for nytelse all the way. Starter han med å si "Jeg bare liker å bestemme"... glem det. 🙂 Å Dominere en pike er en meget meget stor tillitserklæring Som piken da velger å gi sin Herre En gave piken gir sin Herre til å ta kontroll over henne På premisser som de har avtalt. Og som Herre er jeg stolt av å få en slik tillit og gave. Mvh Herren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #12 Del Skrevet 17. november 2018 Kan snakke litt for meg selv som relativt ny innen bdsm, noe av det første jeg gjorde var å melde meg inn i en bdsm klubb for å lære alt "riktig" og ta det rolig. Og det har overrasket meg hvor mange såkalte "dominante" som egentlig bare er egoistiske/lav sosial IQ eller har lav selvtillit men prøver å fremvise en annen persona, dette gjelder spesielt dem som ikke er tilknyttet foreninger og får annen input. For min del som jeg utforsker sammen med ei så er den dominante delen av meg den som planlegger neste treff, legger metodisk gøye ting klart og har en generell føring på hva som skal skje, jeg er den som forfører henne med flørt, dans og kyss og som leder henne der vi skal, binde henne til takkrok eller til senga og følge med på hennes reaksjoner underveis. Men, det absolutt vakreste er å se hvordan hun LAR meg lede henne, at hun lar kroppen hennes bli min, at hun doller og kler seg opp slik jeg ønsker. Jeg hadde ikke sett for meg det når jeg begynte å utforske denne delen av meg, men det er noe utrolig fascinerende og vakkert med ei kvinne som stoler på meg og lar seg bindes fast med et forventningsfullt smil Så kan også den dominering være å bare forsyne seg av henne, bøye henne over kjøkkenbenken eller løfte henne opp og kaste hun i sengen når teasingen blir for mye. En deilig verden å utforske. Anonymkode: bb7ba...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 17. november 2018 #13 Del Skrevet 17. november 2018 Ja er en utrolig facinerende verden å leke i selv om jeg har massevis av erfaringer så finner en stadig nye ting å utforske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #14 Del Skrevet 17. november 2018 Det varrierer stort. For oss handler det om at jeg tar styringen, og hun adlyder. De gangene hun ikke gjør det, setter jeg henne på plass. Det er en del av leken vår. Jeg styrer for eksempel hvilken stilling vi har, når hun skal suge, når hun får komme og hvilke leketøy vi bruker. De gangene hun ikke adlyder får hun en straff, som selvsagt varrierer ut i fra hva vii driver med, og hva hun har gjort. Hun liker å bli brukt, og tenner på det. Ingen av oss tenner veldig på smerte, men spanking liker vi, så det blir brukt. Andre straffemetoder er munnknulling og/eller at jeg kommer inn munnene hennes. Nærmer hun seg klimax uten tillatelse, så stopper jeg opp og gjør noe annet. Alt i alt er det en lek, som er veldig morsom. Anonymkode: ae1dd...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #15 Del Skrevet 5. oktober 2020 Men er det å være dominant virkelig det samme som bdsm? I denne tråden virker det sånn. Jeg trodde man ofte snakket om å være dominant som den som liker å ta styringen og forføre uten alt dette bdsm som kveling, binding osv? Anonymkode: 3cdd7...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå