Zwish Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Bor i 3 etg uten heis. Har egentlig kjøpt Stokke trailz, men syns den er altfor tung å bakse opp og ned. Selve understellet må tas ned en halv trapp til kjelleren, baggen må bæres opp. Fordi ungen ikke elsker vogn og vræler når hun legges ned er det en ekstra belastning at baggen er så stor/tung og vanskelig å få ned/opp at jeg blir helt svett og stessa. Så: tenkte jeg skulle kjøpe en enten billig vogn eller en brukt som var litt lettere å håndtere. Viktigst nå er at baggen er lett. Hvilke vogner har lett/liten bag-del? Hun er født i midten av august, hvis det har noe å si (tenker vel bruke baggen i vinter da?) setter veldig pris på hjelp!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Britax har en bag med bærehåndtak. Kan velge mellom flere forskjellige vognunderstell. https://www.britax-roemer.no/tilbehor/tilbehor-for-barnevogner/britax-baerebag/ACCSFCC099.html Anonymkode: 79162...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Vi bor også i 3. etasje uten heis og har Britax smile 2. Vi trodde vi måtte ned i kjelleren med understellet, men Britaxen er lett å slå sammen og tar veldig liten plass, så den står under postkassene og er ikke i veien, selv med smal gang. Jeg har ingen formening om bagdel er lett eller tung i forhold til andre, men jeg syntes bagen er lett å bære opp trappen med baby i, og den er ikke så stor og klumpete. Fornøyd med vogna ellers også. Vi har baby født nå i september. Anonymkode: 18492...fde 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har Stokke Trailz og bor i 4 etasje uten heis. Vogna står nede i kjelleren, så bærer jeg barnet opp og ned. Må du ha med bagen opp? Den er jo fryktelig tung og klønete å bære Anonymkode: 0ebb2...e15 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Babyjogger city elite Anonymkode: 8ba58...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 På 4.10.2018 den 17.22, AnonymBruker skrev: Babyjogger city elite Anonymkode: 8ba58...2b8 Om du kan la understellet stå nede, er denne knall! Veldig grei bag å bære (håndtak øverst). Anonymkode: 3f350...bfe
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 Ei venninne som bor i 4. etasje uten heis jar Bugaboo buffalo og er kjempefornøyd med den. Understellet står låst fast ute, og hun bærer bagdelen med barnet oppi opp og med trappene Anonymkode: 6b6bf...429 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 On 10/4/2018 at 3:06 PM, AnonymBruker said: Vi bor også i 3. etasje uten heis og har Britax smile 2. Vi trodde vi måtte ned i kjelleren med understellet, men Britaxen er lett å slå sammen og tar veldig liten plass, så den står under postkassene og er ikke i veien, selv med smal gang. Jeg har ingen formening om bagdel er lett eller tung i forhold til andre, men jeg syntes bagen er lett å bære opp trappen med baby i, og den er ikke så stor og klumpete. Fornøyd med vogna ellers også. Vi har baby født nå i september. Anonymkode: 18492...fde Vi bør i 4. uten heis og har samme vognen. Veldig fornøyd. Anonymkode: ab03f...d36 1
netpuppy Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 Bugaboo Buffalo har en veldig grei bag å bære. Var overrasket over hvor lett og håndterlig den var i forhold til Stokke sin som jeg har.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #10 Skrevet 8. oktober 2018 Veldig fornøyd med cybex balios m Anonymkode: f1a4d...ca6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #11 Skrevet 8. oktober 2018 På 5.10.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev: Ei venninne som bor i 4. etasje uten heis jar Bugaboo buffalo og er kjempefornøyd med den. Understellet står låst fast ute, og hun bærer bagdelen med barnet oppi opp og med trappene Anonymkode: 6b6bf...429 Enig i denne! Bugaboo buffalo (og sikkert flere av de andre bugabooene) har også en genial funksjon der du kan «klappe sammen» hjulene og så enkelt dra den opp eller ned trappene. Anonymkode: 7f857...1f8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #12 Skrevet 8. oktober 2018 4 etg uten heis her, og har babyjogger city elite. Liten og nett bag, enkel å børe.. men jeg foretrekker bæretøy når jeg skal ut på tur Anonymkode: 41f9a...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå