Gå til innhold

Farmen kjendis 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Falsk? Han er jo den der inne som er minst falsk! Han virker tvers igjennom som en fin fyr 😄 

Svein er en kalkulert luring. Men han slår ikke Tiril - uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig av Svein å velge melkespann, Erik  har skadd skulder.

Anonymkode: a9367...5a8

Det driter vi i. Erik er en slesk dritt som fortjente å tape kampen.

• Liker 12
Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Simpson skrev:

Svein er en kalkulert luring. Men han slår ikke Tiril - uansett.

Kjenner du Svein? Virker som at du vet mye om han :P 

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Kjenner du Svein? Virker som at du vet mye om han :P 

Jeg aksepterer at du liker Svein og synes han er en  fin fyr. Jeg er ikke enig med deg i det.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

Jeg aksepterer at du liker Svein og synes han er en  fin fyr. Jeg er ikke enig med deg i det.

Svein er en hedersmann

• Liker 11
Gjest Winza
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Simpson skrev:

Virker som du kjenner han når du kommer med masse detaljert info om han, at han er en luring, at han faker skadene osv...

Endret av Winza
Skrevet
6 minutter siden, Winza skrev:

Virker som du kjenner han når du kommer med masse detaljert info om han, at han er en luring, at han faker skadene osv...

Svein er  god i rollen som Svein. Og han er tydeligvis troverdig, fordi titterne liker han ( han har vært med på det meste av reality/dokus ).

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Simpson skrev:

Svein er  god i rollen som Svein. Og han er tydeligvis troverdig, fordi titterne liker han ( han har vært med på det meste av reality/dokus ).

Deg om det

Skrevet
12 minutter siden, EvaLena skrev:

Svein er en hedersmann

Bør han nomineres til kongens fortjenestemedalje?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Simpson skrev:

Uten tvil. ja.

Anonymkode: db32c...014

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Simpson skrev:

Så klart. St. Olavs orden også. Svein er en hedersmann! 

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Bare synd at noen her spoilet det og ødela spenningen 😕 

Jeg holder meg konsekvent unna denne tråden på søndager før tvekamp. 

• Liker 4
Skrevet

Ah, det var så sykt digg at Erik tapte 😄 For en arrogant guttevalp. Det var på tide at han ble satt på plass, og ekstra deilig at det var Svein som gjorde det! 👏 Og at han slo ham så det holdt! Han hadde ikke begynt å skjelve engang 😂 Dette var en herlig episode!! 

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Vinneren er vel avtalt spill uansett, det var det jo sist. Begge finalistene visste jo mange av svarene på kunnskapsoppgavene.

det er det kun han som tapte finalen som påsto. Merkelig at han selv visste enkelte av svarene, men klagde da hun som vant tok seieren. Om han selv hadde vunnet hadde han altså jukset seg til finalen? Snakk om å kaste stein i glasshus i såfall. Tror ikke en døyt på at finalen var fikset. Husker ikke navnet på fyren, men under hele Farmenoppholdet skjønte jeg at han der, han er typen som ikke tåler å tape. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Kjenner du ham da? Siden du vet at han ikke er falsk?

Anonymkode: 33f71...a7d

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du ham da? Siden du vet at han ikke er falsk?

Anonymkode: 33f71...a7d

Er noe helt annet å påstå at noen er falsk uten noe bevis, han har ikke gjort noe på farmen som tyder på at han er falsk 👏🏻

Gjest Winza
Skrevet
18 minutter siden, miss spjåk skrev:

det er det kun han som tapte finalen som påsto. Merkelig at han selv visste enkelte av svarene, men klagde da hun som vant tok seieren. Om han selv hadde vunnet hadde han altså jukset seg til finalen? Snakk om å kaste stein i glasshus i såfall. Tror ikke en døyt på at finalen var fikset. Husker ikke navnet på fyren, men under hele Farmenoppholdet skjønte jeg at han der, han er typen som ikke tåler å tape. 

Kjetil

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, miss spjåk skrev:

Var det noe i de bøttene til Svein egentlig? Når han satte den ned så klinget det i de som de var tomme. Ikke kunne man se noe vann i de heller. 

Anonymkode: 84603...4b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det noe i de bøttene til Svein egentlig? Når han satte den ned så klinget det i de som de var tomme. Ikke kunne man se noe vann i de heller. 

Anonymkode: 84603...4b8

Gud.. Bøttene er selvsagt tomme 😅

Anonymkode: a990f...b44

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det nok, voksne menneske og mobber Erik, ikke rart barn blir mobbere når foreldrene ikke er stort bedre, skam dere.

Anonymkode: a9367...5a8

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...