Gå til innhold

Selge brukt undertøy på nett? Noen her med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det, men vil gjerne høre om andres erfaring. 

Anonymkode: 61bb2...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å gjøre det, men vil gjerne høre om andres erfaring. 

Anonymkode: 61bb2...241

Det er jo interessant, men profitten er vel kanskje ikke den største, så det spørs hvor mye tid man legger inn i det før du beregner hvor mye profitt du sitter med.

Men jeg husker å ha lest en artikkel ifjor der ei i Norge har virkelig begynt å tjene en god del penger på dette med salg av diverse plagg som sokker / strømper og annet. Men mitt inntrykk som er fetisjist selv er at mange jenter online (og noen fakes også som later som de er dominante jenter) har kastet seg på den såkalte "Financial Domination" bølgen, så de er "Financial Dominatrix". Jeg vet ikke om du har hørt om hva det er?

Selv "tjener" jeg ei dominant kvinne på denne måten av og til, og vet at hun er ekte heldigvis, og har også møtt henne for en kaffe og streng prat :) Så jeg tror at det ligger potensielt sett mer penger i "FinDom" for din del, men man kan selvsagt blande det med sagt av plagg også. Er du veldig flink til dette og liker å ha en personlighet der du "bosser" andre "slaver" rundt på en ikke-seksuell måte (viktig å huske på at det er INGEN sex i bildet her), så er det ganske perfekt og du kan tjene faktisk en god del. 

I Norge som er jo et land som skal være "liberalt", er det påfallende få "offentlige" Dominaer eller "FinDoms". De finnes dog litt mer i det skjulte muligens, men vanskelig å finne i Norge. Men i land som England og Tyskland er det en god del av de, så jeg tipper at det er et godt "marked" for denne type ting i Norge, spesielt siden mange har en del penger å rutte med, og har du en dominant personlighet som er målrettet og vet hva du skal gå etter, så kan du lett finne "slaver", som elsker rett og slett å skjemme deg bort.

Jeg vet at "SugarBaby" tingen har vært omtalt i media ifjor, men det jeg snakker om er altså noe helt annet, for i FinDom er det ikke noe intim / seksuell kontakt overhodet. Og selvfølgelig er det ikke noe intim kontakt ved å selge diverse plagg heller.

Anonymkode: 4dc25...f4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...