Gå til innhold

"Uføre miste bostøtte" artikkel i Dagbaldet.no idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har abonnement som kan si noe om hovedessensen i denne artikkelen. Er ufør selv så kan ikke bruke penger på avisabonnement..

Anonymkode: a64de...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil i overskriften.

Skrevet

Hovedessensen er at uføre mister bostøtte. Står i overskriften.

Anonymkode: fd11e...40a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hovedessensen er at uføre mister bostøtte. Står i overskriften.

Anonymkode: fd11e...40a

Når spør jeg fordi jeg ofte opplever at overskrifter er mer dramatiske enn det egentlig viser seg å være når man leser artikkelen. Men takk for utdypende svar. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Når spør jeg fordi jeg ofte opplever at overskrifter er mer dramatiske enn det egentlig viser seg å være når man leser artikkelen. Men takk for utdypende svar. 

Dette er typisk kvinneguiden. Jeg lurer på hvordan de som bare skal hevde seg selv her inne egentlig er irl. Ikke at det bryr meg, det virker ikke som de ser nesetippen sin og bare vil lage kvalme. Jeg har bare abbonement på Aftenposten, det står ikke noe der. Mener du en artikkel som ble lagt ut i dag? Jeg tror det ble skrevet om dette i 2015. 

Endret av Atea
  • Liker 4
Skrevet

På forsiden av Dagbladet.no, litt nedover, så står det Magasinet uke 39; Dårligere tider i vente for uføre. Når jeg trykker der kommer det opp Uføre mister bostøtte, en pluss artikkel. Får ikke inntrykk av at det er en gammel artikkel da den er i Magasinet uke 39.

Og for de som lurer, ja jeg kan sikkert gå til butikken og se om jeg finner bladet der,, jeg bare lurte på om noen hadde lest denne artikkelen og kunne si noe mer enn det overskriften sier, som jeg skrev også så opplever jeg ofte at overskrifter er mer dramatiske enn det egentlig viser seg å være når man leser artikkelen. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Artikkelen gjelder for statsbudsjettet for 2019 og er ikke gammel artikkel. Dette er bare noe av artikkelen men handler om for neste år. Det gjelder når man får økning av trygda av mange mister bostøtten pga da får de for mye penger i overgangen til økning. 

Fordi den årlige økningen av trygda blir utbetalt samlet en måned, mister uføre bostøtten fra overgangsordningen.

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett

Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har abonnement som kan si noe om hovedessensen i denne artikkelen. Er ufør selv så kan ikke bruke penger på avisabonnement..

Ta deg en tur på et bibliotek. Der har de de flrste aviser gratis tilgjengelig. 

Der er en app, bibliofil tror jeg, den kan du laste ned og åpne på biblioteket og så låne med deg digitale aviser hjem i appen. Jeg husker ikke hvordan det gjøres men har gjort det da appen var ny. 

For ordens skyld jeg har ikke infoen du etterspør. 

Anonymkode: 7e7e1...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...