Gjest 70a Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Jeg har i det siste utviklet prestasjonsangst når det gjelder sex pga puppene mine! Vet jo innerst inne at hvis mannen virkelig er noe å samle på så elsker han meg uansett str osv. men hva gjør man når man ikke kjenner mannen så godt og skal ha sex for første gang? Saken er at jeg "har noe på gang" med en fyr, noe som kan ende med sex. Han har jo sett meg før så han vet at jeg ikke har de største puppene, men når jeg går ut så bruker jeg push-up bh med innlegg så de i alle fall står i stil til resten av kroppen. Men hva når bh-en ikke lenger kan skjule "skavankene"? Er stort redd for at han skal bli altfor skuffet når han ser hvor små de virkelig er :-( Noen som har noen råd/trøstende ord? Og til eventuelle mannfolk: har dere noen gang opplevd å bli skuffet av str. på puppene etter at det viste seg at jenta brukte push-up?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Og til eventuelle mannfolk: har dere noen gang opplevd å bli skuffet av str. på puppene etter at det viste seg at jenta brukte push-up? Nei. Men det finnes sikkert idioter som synes at det er viktig, på samme måte som enkelte andre er opptatt av størrelsen på maskuline utstikkere.
nallemaja Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 du skal ikke se bort ifra at denne mannen vet at bruk push-up bh'er er svært utbredt her i landet, og at han nok allerede har skjønt at du ikke har de største puppene i verden. Det finnes faktisk maaaaange menn som liker små pupper, like mange som liker middels og mange som liker store, og veldig mange menn liker pupper generellt, og foretrekker de puppene som sitter på den dama de vil ha
Gjest Nok en gjest Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Kjære deg, ta det helt med ro! Det er helheten som teller, ikke bare puppene. Verdens mest imponerende kvinnelige attributter kunne ikke fått meg til å like en dame med en personlighet jeg ikke fordrar. På samme måte kunne ikke verdens minste pupper ødelegge forholdet til en jente jeg virkelig liker. Jeg tror rett og slett ikke at gutter/menn er så "grunne" som mange vil ha det til. Lykke til!
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #5 Skrevet 19. mars 2005 Det er mange som liker små pupper, jenter med små pupper har store hjerter
Gjest Hel Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 Skjønner hvordan du har det. Nå er jeg i ett fast forhold som har vart over et år og gutten min bryr seg ikke om puppestørrelsen min i det hele tatt. Men det plager meg innimellom fordet. Føler meg ikke mye kvinnelig når jeg kan 'ta av meg puppene at the end of the day'. Skulle gjerne bare vært 75A for da finner jeg ihvertfall flere BH men jeg har vært 75AA siden jeg var 12 og det er ikke mange BHer i den størrelsen å finne. Men anyway, poenget mitt var at han blir sikkert ikke skuffet. Har dere 'hatt noe på gang' en stund nå liker han deg sikkert for godt til å bare droppe deg eller bli skuffet over at puppene ikke er så store som de virker.
Gjest GreenSky Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 Vet du hva? Jeg er sikker på at han ikke blir skuffet.
Gjest Melk Skrevet 19. mars 2005 #8 Skrevet 19. mars 2005 Skulle gjerne bare vært 75A for da finner jeg ihvertfall flere BH men jeg har vært 75AA siden jeg var 12 og det er ikke mange BHer i den størrelsen å finne. Har du brøvd 70 A?
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #9 Skrevet 19. mars 2005 Har 70 B og skjønner hva du mener, har komplekser for å ta av meg bhen foran typen, selv om han sier de er fine. Men føler de blir mye spissere og rarere enn når jeg bruker push up, og da tærer det litt på selvtillitten, spesielt når venninner med C sier de føler seg flate...
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #10 Skrevet 19. mars 2005 Saken er at jeg "har noe på gang" med en fyr, noe som kan ende med sex. Hva legger du i dette? Har du bare datet et par ganger eller har du klint eler har det vært beføling? Hvis det er det siste så tror jeg han er veldig klar over hvordan du ser ut og ikke trenger å bekymre deg. Hvor gammel er du og han egentlig? Tror det egentlig bare er de helt unge og nybegynnere som kan finne på å bry seg om det.
*melis* Skrevet 19. mars 2005 #11 Skrevet 19. mars 2005 Har 70 B og skjønner hva du mener, har komplekser for å ta av meg bhen foran typen, selv om han sier de er fine. Men føler de blir mye spissere og rarere enn når jeg bruker push up, og da tærer det litt på selvtillitten, spesielt når venninner med C sier de føler seg flate... Sorry altså, men jeg tror ikke dette var særlig mye til hjelp akkurat (Dessuten synes jeg selv at små pupper er finere enn store, så jeg skulle gjerne hatt en b-cup jeg!)
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #12 Skrevet 19. mars 2005 Hva legger du i dette? Har du bare datet et par ganger eller har du klint eler har det vært beføling? Hvis det er det siste så tror jeg han er veldig klar over hvordan du ser ut og ikke trenger å bekymre deg. Hvor gammel er du og han egentlig? Tror det egentlig bare er de helt unge og nybegynnere som kan finne på å bry seg om det. Han er 24, jeg er 19. Har klint en gang, og da befølte han meg på rompa, men ikke der. Han har sett meg med t-skjorte og singlet før, men da har jeg som sagt brukt push-up.
Gjest 70a (innlegget over også) Skrevet 19. mars 2005 #13 Skrevet 19. mars 2005 Sorry altså, men jeg tror ikke dette var særlig mye til hjelp akkurat (Dessuten synes jeg selv at små pupper er finere enn store, så jeg skulle gjerne hatt en b-cup jeg!)
Gjest Hel Skrevet 19. mars 2005 #14 Skrevet 19. mars 2005 Har du brøvd 70 A? 70A er altfor trangt rundt brystet. Får nesten pustevansker av det.
Mortie Skrevet 19. mars 2005 #15 Skrevet 19. mars 2005 Slapp av! Jeg er mann, og puppefiksert! Men skuffet over størrelsen? Nei nå får du gi deg! Blir bare skuffet hvis jeg ikke får lov til å klå på de jeg......... Men jeg var borti ei dame som slet med samme problemet som deg en gang, og det var vanskelig. Jeg synes de små puppene var megasexy, og hun mistet tenninga hver gang jeg koste med dem!!! Fikk overbevist henne til slutt at jeg faktisk snakket sant.
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2005 #16 Skrevet 19. mars 2005 Du ser bort i fra at en del menn faktisk liker små pupper. Jeg har en av de, men låner ham ikke bort Og jeg har lest innlegg her på KG tidligere fra menn som sier at størrelsen ikke er det viktige, men at det faktisk er en pupp. La oss nå en gang tro hva menn sier.
kajira Skrevet 19. mars 2005 #17 Skrevet 19. mars 2005 70 A, du sier et sted her at du er 19. kroppen din er ikke helt ferdig ennå, du kan fortsatt komme til å forandre deg mye fysisk. Mange opplever en del forandringer i 20-årsaldren, visstnok pga et stoffskifte akkurat da. Uansett ELSKER menn pupper. Store,små, faste,myke,tunge, og søte,små "sprettpupper". Dessuten, om det kan være til noen trøst; store pupper er ofte så #%& &%#&%& I VEIEN! Og så er det håpløst å kjøpe klær......Mango f.eks. har mye lekkert, men ikke for oss over en viss størrelse. Ser du på supermodellene, har mange( de fleste) av dem pupper på størrelse med deg og Spidey... :-(
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2005 #18 Skrevet 20. mars 2005 Uff er litt korttenkt avogtil jeg :oops: Men mente egentlig at det ikke bare er deg som tenker slik, var ikke for å tråkke mine egne og andres små pupper ned i søla Ok da finner vi positive ting med små pupper: -Som oftest fastere siden de ikke er så tunge og har lett for å henge -ikke vondt å trene og løpe med dem -kan bruke enkelte klær for at ikke det trenger å se vulgært ut -noen menn liker dem små Også en ting til: Gud hvis du finnes, ikke la store puppebefengte folk tro dette er noe negativt til dem, jeg elsker store pupper og vil ha selv og de er veldig pene å se på. Sånn.
kajira Skrevet 20. mars 2005 #19 Skrevet 20. mars 2005 Dufant jo mye positivt med små pupper ,spidey. Men jeg tror du tar feil på ett punkt. Nemlig at NOEN menn liker dem små. Menn liker pupper, punktum. Enten de er store eller små, menn kan prate om pupper, se på pupper, stryke,riste,klemme og kysse på pupper 24 og ei halv time i døgnet,8 dager i uka!
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2005 #20 Skrevet 20. mars 2005 Inne på VGs debattforum skal de alltid rakke ned på damer med små pupper slik som "gwen stefani hadde vært pen, hadde hun ikke vært så flat" men igjen har du et poeng, siden det virker som det er kun 14-åringer som løper rundt der ;p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå