noge Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Noen som har studert psykisk helse i barnehagen hos nki? Studiet er et høyskolestudium og gir 60 studiepoeng. Jeg har fra før bachelor i sykepleie, men vurderer å søke dette studiet fordi jeg vil bort fra turnus og tung pleie. Hvilke muligheter vil det gi meg for å jobbe i barnehage som fagperson? Vil dette studiet gi meg kompetanse som barnehager trenger? Lurer også på hvordan man da vil ligge lønnsmessig iforhold til andre barnehageansatte.
Macillah Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Ville heller tatt barnehagepedagogikk, eller bul100 som enkeltemne. Snakk med høyskole/universitet om hva som skal til for at du skal kunne få stilling som barnehagelærer.
Serafin Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 På 4.10.2018 den 9.00, noge skrev: Noen som har studert psykisk helse i barnehagen hos nki? Studiet er et høyskolestudium og gir 60 studiepoeng. Jeg har fra før bachelor i sykepleie, men vurderer å søke dette studiet fordi jeg vil bort fra turnus og tung pleie. Hvilke muligheter vil det gi meg for å jobbe i barnehage som fagperson? Vil dette studiet gi meg kompetanse som barnehager trenger? Lurer også på hvordan man da vil ligge lønnsmessig iforhold til andre barnehageansatte. Hvis du tar en master så åpner det seg en del muligheter for å slippe turnus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå