Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Cindy Hovde i idol sprakk virkelig idag på slutten av sangen, det var helt fælt, men jeg er ikke noe stor fan av henne. Men jeg synes hun taklet det veldig dårlig, ved å si "whatever" og sånne ting. Hun blir kalt en ekte stjerne, men en ekte stjerne ville nok ikke laget noe styr av det i det hele tatt
Gjest Aurélie Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Sprakk og sprakk, hun "mistet" stemmen i siste setning av låta..slikt kan skje, men kjedelig når det er på direkten. Hun ble naturligvis skuffet over at hun ikke fikk til "the grand finale", som jeg tror hun hadde planlagt. Uansett, jeg syntes ikke hun laget så mye styr av det, tror hun bare ble overrasket når stemmen ikke holdt. Men hun virket bittelitt andpusten som følge av kombinasjonen synging og dansing. Litt rart, siden hun driver med dans til vanlig..
Gjest Madam Felle Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Hun var klart best i dag, og den lille glippen ødela ikke resten. Hun er dyktig rett og slett
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #4 Skrevet 19. mars 2005 Enig - hun synger veldig, veldig bra - og at hun ikke hadde pust igjen til slutten spiller forsåvidt ingen stor rolle. Selvom hun danser til vanlig, så tror jeg det er STOR forskjell på å danse og det å danse og synge samtidig - man bruker utrolig mye pust når man synger. Og den jenta beveger seg virkelig på scenen. Hun ble jo tydelig skuffa og lei, men man kan ikke forvente at hun skulle takla det noe anderledes enn hun gjorde, syns jeg. K
pusla Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 Det beste er selvfølgelig å late som ingenting og ikke lage grimase slik som hun gjorde, men synes ikke det var så farlig. Hun er dyktig og ei sjarmerende jente.
Gjest skindeep Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 Synest Cindy var myye bedre enn samtlige av de som sang i går.Ble en utrolig bra slutt på programmet. Om hun gjorde en liten glipp på slutten gjør ingenting. Jeg våkna til live igjen etter at ho kom på scena ihvertfall. Noen av de andre var rett og slett kjedelige, både se og høre på!
Ottine Skrevet 19. mars 2005 #8 Skrevet 19. mars 2005 Synes også mange var kjedelige i går - men Cindy var kjempeflink! Glippen gjorde ingenting.
Pepsan Skrevet 20. mars 2005 #9 Skrevet 20. mars 2005 Tyckte hon var jætteduktig jag!Att hon kan sjunga ær det ju inget tvil om... Att røsten "førsvann" ær væl nåt som kan hænda alla, och jag tyckte hon taklade det superbra! Tog det med et leende, charm och sjælvironi -mycket bættre och tuffare æn att låtsas som ingenting! Hon showade!
Gjest Catwoman Skrevet 20. mars 2005 #10 Skrevet 20. mars 2005 Syns hun var kjempeflink jeg. :-D Liker henne bare bedre og bedre. Den glippen gjorde da ingenting, syns hun taklet det bra, sånt kan skje alle.
miracle Skrevet 20. mars 2005 #11 Skrevet 20. mars 2005 den glippen var bare morsom. slikt kan faktisk skje med alle.. men er veldig enig i at hun skulle ikke laget så mye ut av det! men man så tydelig at hun ble flau og veldig usikker da det skjedde...
blå Skrevet 20. mars 2005 #12 Skrevet 20. mars 2005 Hun var knallflink, den glippen betydde ingenting. Men det er sikkert ikke så lett å vite hvordan man skal ta det når man står der, ikke har opptrådd så mye før, og er bare 18 år (aner egentlig ikke hvor gammel hu er)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå