Gå til innhold

Ansatte i bhg: Blir dere betatt av foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt på en ting. Dere som jobber i barnehage forholder dere til mange foreldre på godt og vondt. Men hender det at dere får et ekstra godt øye til noen? Uten at det er meningen? Jeg tenker jo at det er helt menneskelig, og at man ikke alltid bare kan gå inn i en rolle og legge alle følelser til side. Noen blir kanskje lettere betatt enn andre også. Man møter jo utrolig mange mennesker og blir godt kjent med enkelte. Men det kan godt hende jeg tar feil, derfor spør jeg.

Hva tenker dere?

Anonymkode: b8826...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke egentlig, ikke betatt i alle fall. Det hender selvsagt at jeg synes noen av fedrene er veldig kjekke og man har jo forskjellig kjemi med forskjellige personer. Men jeg ville ikke kalt det betatt.

Anonymkode: 4d22a...5b3

Skrevet

Jeg blir aldri betatt av noen, men syns jo selvfølgelig mange av pappaene er veldig kjekke :) Det må vel være lov, tenker jeg da.

Anonymkode: be4d4...cad

Skrevet

Nei. Enkelt og greit.

De fleste fedre i småbarnsperioden er nemlig dritkjedelige. 😛

Anonymkode: b1f8d...2d2

• Liker 3
Skrevet

Nei. Kan jo synes at noen virker veldig hyggelige, men jeg assosierer alle med jobb, så jeg er ikke spesielt opptatt av eller interessert i hvordan de er privat.

Anonymkode: 20503...8cc

Skrevet

Jeg har jobbet i barnehage, og ble veldig betatt av en pappa. Men oppførte meg profesjonelt hele veien. Ei venninne av meg, også barnehageansatt, ble kjæreste med en singel pappa fra barnehagen hun jobbet i, og det begynte selvsagt med betatthet. 

Etter at mine egne barn sluttet i barnehagen de gikk i, var det to av de mannlige ansatte som fortalte meg at de var betatt av meg. Ikke at det spiller noen rolle, da jeg er gift, men det viser jo at folk blir betatt på tvers av rollene sine. 

Nå jobber jeg i privat helsesektor, og det hender noen av kollegaene mine blir betatt av pasienter. Men poenget er å være profesjonell, og ikke agere på følelsene. 

Anonymkode: d9898...9cd

• Liker 1
Skrevet

Nei. Småbarnsfedre i forhold er totalt uinteressante. Noen har jeg god kjemi med. Men jeg ser ikke på de som kjekke eller attraktive. Bare hyggelige mennesker som er lette å snakke med. 

Anonymkode: e2943...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...