AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Kjempe koselig serie. Utrolig hva de får til da det meste må være tyngre for de mtp størrelsen deres og utfordringer ved å være kortvokste. Er det bare meg som synes at Amy virker kravstor? Hun skal bare ha og ha uten å måtte yte noe. Hun synes også det er greit at hun er i et forhold, men er ikke så glad for at Matt har funnet ny dame. Anonymkode: ca816...79b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Tror nok at Amy har funnet seg i mye gjennom årene som vi ikke er klar over og at hu nå endelig føler at hun klarer å sette ned foten. Liker serien godt og har fulgt dem i mange år. Tori er kjempe søt og virker veldig jordnær. Audry føler jeg er veldig overfladisk og klarer ikke å åpne seg skikkelig. Sikkert derfor dette er deres siste sesong Anonymkode: 0b8d1...041 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 På 4.10.2018 den 3.48, AnonymBruker skrev: Kjempe koselig serie. Utrolig hva de får til da det meste må være tyngre for de mtp størrelsen deres og utfordringer ved å være kortvokste. Er det bare meg som synes at Amy virker kravstor? Hun skal bare ha og ha uten å måtte yte noe. Hun synes også det er greit at hun er i et forhold, men er ikke så glad for at Matt har funnet ny dame. Anonymkode: ca816...79b Hvis du har sett alle sesongene så ser du at Amy virkelig har ofret seg selv for å ta vare på hus, mann og barn og satt seg selv i siste rekke. Så nei , jeg er ikke enig i at Amy krever for mye. Tvert i mot så syns jeg hun får for lite kred av barn og eks , hun har virkelig tatt vare på alle utenom seg selv og fortjener å "kreve" sin plass. Anonymkode: 91d53...87f 2
Pal Fungi Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 Hvor har det blitt av Molly og Jacob? Ser jo aldri dem lenger.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Any blir kanskje fremstilt på en negativ måte i serien da? For det som vises denne og forrig sesong er ikke til hennes fordel, synes jeg da. Jeg har nok ikke sett serien fra den startet. Ts Anonymkode: ca816...79b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Any blir kanskje fremstilt på en negativ måte i serien da? For det som vises denne og forrig sesong er ikke til hennes fordel, synes jeg da. Jeg har nok ikke sett serien fra den startet. Ts Anonymkode: ca816...79b Se den fra start 😀 Anonymkode: 91d53...87f 1
Morgenrøden Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 På 4.10.2018 den 3.48, AnonymBruker skrev: Kjempe koselig serie. Utrolig hva de får til da det meste må være tyngre for de mtp størrelsen deres og utfordringer ved å være kortvokste. Er det bare meg som synes at Amy virker kravstor? Hun skal bare ha og ha uten å måtte yte noe. Hun synes også det er greit at hun er i et forhold, men er ikke så glad for at Matt har funnet ny dame. Anonymkode: ca816...79b Amys problem med Matts nye kjæreste handler om at kjæresten har jobbet for dem på gården i mange år. Hun har da heller ikke sagt noe på at Matt er i et nytt forhold, kun snakket om at det er vanskelig at det er med en bekjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå