Gå til innhold

Little People, Big World.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempe koselig serie. Utrolig hva de får til da det meste må være tyngre for de mtp størrelsen deres og utfordringer ved å være kortvokste.

Er det bare meg som synes at Amy virker kravstor? Hun skal bare ha og ha uten å måtte yte noe. Hun synes også det er greit at hun er i et forhold, men er ikke så glad for at Matt har funnet ny dame. 

Anonymkode: ca816...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok at Amy har funnet seg i mye gjennom årene som vi ikke er klar over og at hu nå endelig føler at hun klarer å sette ned foten. Liker serien godt og har fulgt dem i mange år. Tori er kjempe søt og virker veldig jordnær. Audry føler jeg er veldig overfladisk og klarer ikke å åpne seg skikkelig. Sikkert derfor dette er deres siste sesong :) 

Anonymkode: 0b8d1...041

• Liker 4
Skrevet
På 4.10.2018 den 3.48, AnonymBruker skrev:

Kjempe koselig serie. Utrolig hva de får til da det meste må være tyngre for de mtp størrelsen deres og utfordringer ved å være kortvokste.

Er det bare meg som synes at Amy virker kravstor? Hun skal bare ha og ha uten å måtte yte noe. Hun synes også det er greit at hun er i et forhold, men er ikke så glad for at Matt har funnet ny dame. 

Hvis du har sett alle sesongene så ser du at Amy virkelig har ofret seg selv for å ta vare på hus, mann og barn og satt seg selv i siste rekke. Så nei , jeg er ikke enig i at Amy krever for mye. Tvert i mot så syns jeg hun får for lite kred av barn og eks , hun har virkelig tatt vare på alle utenom seg selv og fortjener å "kreve" sin plass. 

Anonymkode: 91d53...87f

• Liker 2
Skrevet

Hvor har det blitt av Molly og Jacob? Ser jo aldri dem lenger.. 

• Liker 1
Skrevet

Any blir kanskje fremstilt på en negativ måte i serien da? For det som vises denne og forrig sesong er ikke til hennes fordel, synes jeg da.

Jeg har nok ikke sett serien fra den startet. 

Ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Any blir kanskje fremstilt på en negativ måte i serien da? For det som vises denne og forrig sesong er ikke til hennes fordel, synes jeg da.

Jeg har nok ikke sett serien fra den startet. 

Ts

Se den fra start 😀

Anonymkode: 91d53...87f

• Liker 1
Skrevet
På 4.10.2018 den 3.48, AnonymBruker skrev:

Amys problem med Matts nye kjæreste handler om at kjæresten har jobbet for dem på gården i mange år. Hun har da heller ikke sagt noe på at Matt er i et nytt forhold, kun snakket om at det er vanskelig at det er med en bekjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...