minienthe Skrevet 3. oktober 2018 #1 Del Skrevet 3. oktober 2018 Litt usikker på om dette ble ett kategori men prøver. Er det noen her som har erfaringer eller tips til steder som tilbyr klassisk massasje for par i Oslo ? Tenker da på klinikk og ikke spa-steder som The Well etc. Har forsøkt å google litt men finner for det meste kun steder som tilbyr thai og det er ikke helt noe for min bedre halvdel eller meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Del Skrevet 4. oktober 2018 Sjekk ut Bare Flyt, de har par massasje. Helt fantastisk! Tror de har to steder her i Oslo nå. Vi var på den på Sagene og det var utrolig bra, mannen min som aldri har fått massasje før synes det var skikkelig deilig og bra. Anonymkode: 7b9bf...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut Bare Flyt, de har par massasje. Helt fantastisk! Tror de har to steder her i Oslo nå. Vi var på den på Sagene og det var utrolig bra, mannen min som aldri har fått massasje før synes det var skikkelig deilig og bra. Anonymkode: 7b9bf...0f7 Har lest litt om de men de får en del tilbakemeldinger på dårlig kommunikasjon og at det er vanskelig å skjønne når sesjonen er over etc ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå