Minya Skrevet 26. oktober 2018 #61 Skrevet 26. oktober 2018 Webchat (dritgammal chatteside hvor alle chattet på samme veggen og det bare var plass til tjue poster samtidig elns før de forvant, du måtte sitte og refreshe hele tiden om du snakket med noen og ville rekke å se svaret XD ) Mumseby (jeg var sikkert den eldste der inne....) DSGF - De Selverklærte Gales Forbund Spraydate/Gaydate/Darkdate (herregud så mye snålinger man traff på innpå dem ) Sol.no med solsikkespillet 1
Knerw Skrevet 26. oktober 2018 #62 Skrevet 26. oktober 2018 Darkdate. Spraydate Spraychat Tomatspillet til Idun. Husker vi i klassen satt og spilte det første året på videregående.
Celtic Heart Skrevet 27. oktober 2018 #63 Skrevet 27. oktober 2018 På 4.10.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev: Jeg husker et internettforum som var noe før nettby sin tid, men husker hva det heter. Man kunne "kjøpe" seg en panda, og man måtte mate denne pandaen regelmessig. Tror også det var slik man kunne kjøpe klær og tilbehør til pandaen, og liksom få den kuleste pandaen haha! Mener man også kunne kjøpe seg shout outs, som vistes på toppen av siden. Kan det ha vært blink? Anonymkode: ef9d0...60f Panfu?
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. oktober 2018 #64 Skrevet 27. oktober 2018 Husker jeg elsket dikt.no som tenåring 😂
miniomelett Skrevet 27. mars 2019 Forfatter #65 Skrevet 27. mars 2019 Så gøy at folk har flere minner. Og enig med noen her om at man "kjenner" liksom følelsen av å være på nettsidene når man plutselig hører om de. 🤣 På godt og vondt. Savner det på en måte.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #66 Skrevet 27. mars 2019 Startsiden med nettkatalogen. Siden er der fortsatt, men nå er det nesten bare reklame. Anonymkode: 6c22b...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå