Gjest Teletubbien Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 I dag, eller rettere sagt i kveld; er det fredag 18 mars. Hvor er lønna mi?!? Pga masse rot og sykdom får jeg ikke utbetalt lønn fra min nye arbeidsplass før neste mnd. Min sluttlønn fra min forrige arbeidsgiver - et vikarbyrå, skulle være på konto i kveld, siden den 20 er søndag.... WHERE IS THE MONEY? SHOW ME THE MONEY!!!! Er så drittlei av alt rotet som skjer, også må jeg vente til neste lønn, selv om jeg ikke har gjort noe som helst galt... Noen andre har glemt, rotet, og jeg er den som må betale for feilen...... Det er så unødvendig...... UTBLÅSNING
Kristin S Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Sånt er utrolig trøttsomt!! Og når det ikke er din feil at det skjer. Skjønner godt du blir oppgitt og frustrert ja!
Vibs Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Jeg hadde ringt og ringt og ringt til regnskapsavdelingen(e) som har gjort feil og klaget min nød. Slik at de til slutt betalte bare for å slippe å høre maset mitt. Har det blitt gjort feil har de ansvar for å ordne opp så raskt de kan. Det er ikke noe hokus pokus å få ut lønningen nå, bare tull at det må gå en hel måned (det gjør kanskje regnskapsjobben lettere bare).
Brunhilde Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 aner jeg en ansettelse i kommunen? Hvorfor det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå