Shake90 Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Fikk svar i dag om at mine AMH-verdier var på 27. Vet det er innen normalt, men er det fortsatt noe lavt? Jeg er 28 år. Jeg har mistet menstruasjonen og ingen fast syklus. Men mine AMH viser da til at jeg har egg som er fullverdige? Så det er en sjans for graviditet. Skal til inseminering når jeg har fått mens av provera og deretter menopur.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Da jeg var 29 år hadde jeg amh på 31, og fikk da beskjed om at jeg hadde «gode eggreserver». 27 er ikke så langt unna så jeg syns det ville være rart om 27 ble betegnet som lavt. Anonymkode: 92ca9...bfe
Shake90 Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var 29 år hadde jeg amh på 31, og fikk da beskjed om at jeg hadde «gode eggreserver». 27 er ikke så langt unna så jeg syns det ville være rart om 27 ble betegnet som lavt. Anonymkode: 92ca9...bfe Takk for svar. Da håper jeg de er gode nok
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 De høres gode ut, syns jeg Jeg hadde 11 da jeg var 31, og fikk beskjed om at det var litt lavt for alderen, men ingen krise. Anonymkode: 90b40...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå