Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender fra tid til annen at man blir fotografert i en eller annen sammenheng, og for min egen del synes jeg det ofte kommer uheldig ut. Føler at alt blir så forstørret, og gir et feil inntrykk av hvordan jeg egentlig ser ut. Ansiktet mitt ser forvokst ut, armene mine blir veldig markerte, ser ut som jeg veier 15-20 kilo mer enn jeg gjør osv. 

I noen ytterst få tilfeller er jeg faktisk fornøyd med bilder av meg selv, men det hører jammen meg med til sjeldenhetene.

Noen som opplever det samme?

Anonymkode: e1968...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg! Hater å bli tatt bilder av og blir såå nedfor av å se meg selv på bilder. Har nesten ikke bilder av meg selv av den grunn og prøver i størst mulig grad å ikke bli tatt bilde av.

Anonymkode: 4f7d5...521

• Liker 1
Skrevet
På ‎04‎.‎10‎.‎2018 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg! Hater å bli tatt bilder av og blir såå nedfor av å se meg selv på bilder. Har nesten ikke bilder av meg selv av den grunn og prøver i størst mulig grad å ikke bli tatt bilde av.

Anonymkode: 4f7d5...521

Godt å høre at jeg ikke er alene om slikt.

• Liker 1
Skrevet

Begynner av og til å gråte når jeg ser bilder av meg selv, spesielt gruppebilder.. lurer på om det er slik jeg egentlig ser ut.. og hvorfor alle de andre ser så nydelige ut.

Anonymkode: 0b4e5...f43

Skrevet

Dette er vel ganske vanlig, tenker jeg. Som å høre sin egen stemme på opptak. Dette kan da ikke være deg? Den høres helt annerledes ut enn når du snakker in real life ...

Til og med noen modeller og skuespillere venner seg aldri til å seg seg selv.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner av og til å gråte når jeg ser bilder av meg selv, spesielt gruppebilder.. lurer på om det er slik jeg egentlig ser ut.. og hvorfor alle de andre ser så nydelige ut.

Anonymkode: 0b4e5...f43

Du fester deg ved dine fei, og overser andres. Er ikke det en god egenskap, egentlig? Pussig.

Skrevet
På 3.10.2018 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Det hender fra tid til annen at man blir fotografert i en eller annen sammenheng, og for min egen del synes jeg det ofte kommer uheldig ut. Føler at alt blir så forstørret, og gir et feil inntrykk av hvordan jeg egentlig ser ut. Ansiktet mitt ser forvokst ut, armene mine blir veldig markerte, ser ut som jeg veier 15-20 kilo mer enn jeg gjør osv. 

I noen ytterst få tilfeller er jeg faktisk fornøyd med bilder av meg selv, men det hører jammen meg med til sjeldenhetene.

Noen som opplever det samme?

De fleste liker vel ikke bilder av seg selv. Men slik du ser deg, og hvordan andre ser deg, er ofte to vidt forskjellige ting :) Du er nok langt flottere enn du gir deg kreditt for. 

Skrevet

Samme her, føler selvtilliten min synker helt ned i graven når jeg får se et bilde av meg. blir helt satt ut på en skrekkelig måte å håper at jeg ikke ser slik ut

Skrevet

Velkommen i klubben Ts. Jeg også hater å se bilder av meg selv. Forskning påstår jo det at det er nettopp bilder som viser oss vårt sånne ansikt, for vi ser oss selv speilvendt eller noe. men jeg er i tvil. For det er ingen hemmelighet at man "legger på seg" noe foran kameraet og ser tykkere ut enn man er. Ansiktrekk kan også bli noe bløtere på bilder enn i virkeligheten. En del av oss er heller ikke fotogene. Så nei, jeg nekter å tro på at det er bilder som viser mitt sanne ansikt😋 Mange som er heldig på bilder som ikke er så pene irl og de som er lite heldige på bilder kan være ordentlige flotte irl. Vi sier at det er sistnevnte som er oss 😃😃

Skrevet

Med fare for å høres ut som århundets narsissist - jeg blir alltid positivt overrasket når jeg ser bilder av meg selv som er tatt av andre. Tror kanskje jeg er langt vakrere enn hva jeg går rundt og tror. :klo:

Skrevet

At bilder viser vårt sanne ansikt tror jeg er en sannhet med modifikasjoner. Bilder kan også bli uheldige. Det ser jeg når jeg ser bilder av andre. Mange som ser bedre ut i virkeligheten.

For min del så varierer det, men jeg ser at jeg ikke er en spesielt pen person. Det trodde jeg ikke uansett, men på bilder så kommer ting frem. Selv om jeg er fornøyd med bilder så ser jeg det og jeg må innrømme at det er litt kjipt selv om det høres veldig overfladisk ut.

Anonymkode: 11c56...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...