AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Har noen erfaring med denne jakken? XXL har den på kun 199kr....tenker selvsagt at det er veldig billig for å holde et barn varm og tørr. Barnet er forresten 4år. Setter pris på å få tilbakemeldinger fra noen som har kjøpt akkurat denne jakken. Anonymkode: fd4ed...21a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Neomondo generelt virker lavkvalitet. Det jeg har prøvd derfra selv er kjøpt kun fordi det var billig, jeg tåler litt lavere kvalitet, til barna kjøper jeg noe bedre. Anonymkode: 4dfe6...c7b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neomondo generelt virker lavkvalitet. Det jeg har prøvd derfra selv er kjøpt kun fordi det var billig, jeg tåler litt lavere kvalitet, til barna kjøper jeg noe bedre. Anonymkode: 4dfe6...c7b Takk for svar! Har aldri kjøpt denne merken før. Jeg er vant til å kjøpe Fix vinterjakker fra Lindex eller mer pene parkas fra Kappahl/Cubus. Neomondo er jeg nysgjerrig på om den er god nok til en tøff vinter som kommer snart😉. Er skeptisk til den lave prisen også. Som regel betyr Lav pris= dårlig kvalitet.... men ikke alltid, det fins unntak og😊 Anonymkode: fd4ed...21a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Vi kjøpte skibukse og jakke til eldsten i fjor fra dette merket, og var veldig fornøyde. Husker ikke hva prisen var, men det var i alle fall ikke dyrt. Han sliter også en del på klærne, men holdt seg både varm og tørr. Har brukt en del fra Stormberg og Vill før. Var ikke fornøyd med Vill, og kanskje hakket mer fornøyd med Neomondo enn med Stormberg. Anonymkode: 039bf...f68
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Har aldri kjøpt denne merken før. Jeg er vant til å kjøpe Fix vinterjakker fra Lindex eller mer pene parkas fra Kappahl/Cubus. Neomondo er jeg nysgjerrig på om den er god nok til en tøff vinter som kommer snart😉. Er skeptisk til den lave prisen også. Som regel betyr Lav pris= dårlig kvalitet.... men ikke alltid, det fins unntak og😊 Anonymkode: fd4ed...21a Kjøpte rimelige vintersko til datteren min i fjor. Hun insisterte pga utseende og til slutt tenkte jeg bare ok, vi prøver. De var iallfall lette og satt godt på foten. Og hun holdt seg tørr og varm hele vinteren! Anonymkode: e855d...ac5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøpte rimelige vintersko til datteren min i fjor. Hun insisterte pga utseende og til slutt tenkte jeg bare ok, vi prøver. De var iallfall lette og satt godt på foten. Og hun holdt seg tørr og varm hele vinteren! Anonymkode: e855d...ac5 Riktignok sko da, men ville bare si meg enig: billig kan være bra! Anonymkode: e855d...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå