Cammy30 Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Har en venninne som ombestemer seg ofte. Her om dagen spurte hun meg om jeg ville være med å gå på tur og det sa jeg ja til, men så plutselig sa hun at hu vil gå heller alene, da ble jeg litt irritert. Og i dag inviterer hun meg hjem til henne på fredag siden hun og samboeren har flyttet og sånn. Men par timer etterpå får jeg en melding som står om vi skal ta en kino istedenfor. Har ikke svart henne. Noen som har opplevd det samme.?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Da hadde jeg sagt noe til henne. Høres litt ut som at hun enten er veldig opptatt av å bestemme eller rett og slett litt hensynsløs. Hadde jeg vært deg, hadde jeg enten sagt noe til henne på generell basis eller nektet å la henne ombestemme seg og holdt på første forslag noen ganger. Anonymkode: a25a6...625
Lill3My Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 15 minutter siden, Cammy30 skrev: Har en venninne som ombestemer seg ofte. Her om dagen spurte hun meg om jeg ville være med å gå på tur og det sa jeg ja til, men så plutselig sa hun at hu vil gå heller alene, da ble jeg litt irritert. Og i dag inviterer hun meg hjem til henne på fredag siden hun og samboeren har flyttet og sånn. Men par timer etterpå får jeg en melding som står om vi skal ta en kino istedenfor. Har ikke svart henne. Noen som har opplevd det samme.? Qah... Slitsomt! Meeen... Kan det skyldes angstlidelse? Har selv slitt mye med angst og kunne på gode dager savne vennene jeg hadde trukket med unna og ta kontakt og be dem med på tur og kafé osv og så våkne dagen etterpå ogha det så dårlig at jeg ikke klarte det likevel. Har dermed selv for ofte måtte avlyst avtaler og har brukt enormt med krefter på å uroe med, angre, ha dårlig samvittighet osv.. Såpass at jeg til sist ikke turte å avtale sosiale ting i det hele tatt fordi jeg var så redd for å avlyse... Vet jo ikke om dette ertilfellfellet her, men om du tror det kan stemme så håper jeg du kan ta en prat med henne og se om dette er årsaken. For hvis det er slik trenger hun oppmuntring og forstålse heller enn å føle seg enda verre. Om dette ikke er tilfelle og hun "alltid" har godt på slik og du gjerne føler deg litt tat for gitt så i fra, forklar at det er slitsomt, sthvordan d får seg til å føle deg osv for. Du skal ikke trenge å finne deg i det. Det er rett. Og slett mangel på omtanke og respekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå