Gå til innhold

Power åpner ny butikk, har noen erfaring fra sånne nyåpninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært på noen sånn åpning av ny butikk, f.eks åpning av ny Elkjøp eller lignende? 

Er det totalt kaos den dagen? Ligger folk i sovepose og er det helt hysteri når dørene åpnes?

Det er åpner en ny stor power i morgen med fine tilbud på mobiler. Er det i det hele tatt noen vits i å ta turen? De har 150 av den jeg har lyst på. Er det noen sjanse for at jeg får en hvis jeg stikker innom rundt kl 8? Butikken åpner kl 7...

Anonymkode: 08317...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hvor mye det er å spare.

Anonymkode: 1567e...1c4

Skrevet

Sikker på at det er et unikt tilbud da?

Her hadde Elkjøp jubileumsfeiring forleden(x antall år siden de åpnet her i byen), Jubileumstilbud kalte de det. men tilbudene var helt like som i den vanlige kampanjen den uken. Altså ikke noe spesielt billig. Menlokkende ord i store bokstaver med fine farger får folk til å "løpe og kjøpe" uansett pris.

Anonymkode: 1e91a...598

Gjest Elseby13
Skrevet

Det pleier å stå rundt 5000 personer i kø ved sånne nyåpninger. Mange har vært der hele natta. Sjansen for å få tak i en ting det er 100 av er vel heller liten? Jeg hadde IKKE giddet.

Skrevet

Om det er iPhone X du tenker på synes jeg det er smått morsomt at på åpningstilbudene i Lørenskog viser de til en pris fra Prisjakt 17.09 på 9.890, mens på power.no er denne nå "annonsert" til en pris på 9.990.

Den er altså dyrere på det "annonserte" på nettsidene, enn førprisen i åpningstilbudet.

Men absolutt et godt tilbud, jeg ville nok kanskje gjort et forsøk om jeg ville vært villig til å bruke så mye penger på en mobil (selv på åpningstilbud).

Skrevet
2 minutter siden, applestories skrev:

Om det er iPhone X du tenker på synes jeg det er smått morsomt at på åpningstilbudene i Lørenskog viser de til en pris fra Prisjakt 17.09 på 9.890, mens på power.no er denne nå "annonsert" til en pris på 9.990.

Den er altså dyrere på det "annonserte" på nettsidene, enn førprisen i åpningstilbudet.

Men absolutt et godt tilbud, jeg ville nok kanskje gjort et forsøk om jeg ville vært villig til å bruke så mye penger på en mobil (selv på åpningstilbud).

Den er jo annonsert til 6990?? Altså 3000 billigere enn prisjakt! Bør jeg stikke innom? Jeg får ikke vært der før kl 8 da! Men hvis det er type 4-5000 personer i kø før meg så gidder jeg ikke!

Ts.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er jo annonsert til 6990?? Altså 3000 billigere enn prisjakt! Bør jeg stikke innom? Jeg får ikke vært der før kl 8 da! Men hvis det er type 4-5000 personer i kø før meg så gidder jeg ikke!

Ts.

Ja... men førprisen i den annonsen er allikevel lavere enn det den nå er merket med "annonsert" som på nettsidene til Power.

Skrevet

Det kommer da an på hvilken by du bor i. Hadde 5000 personer stått utenfor butikken til åpningstiden, ville det tilsvart 1/4 av befolkningen i byen jeg holder til i. Det hadde ikke skjedd her, med andre ord. Er det noe du virkelig vil ha, bør du møte opp tidlig. 

Anonymkode: 49d02...1f3

Skrevet

Da de hadde nyåpning i Bergen var det soveposer og innslusing og kaos hele dagen. 

Anonymkode: 930a4...46c

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ts.

Du har tenkt deg på Power, på Lørenskog.

For å si det sånn:

Det kommer til å være minst(!!) 500 mennesker der ved åpning, sannsynligvis mange tusen, alle ute etter det samme iPhone-tilbudet. 

Du har tenkt til å slentre innom en time etter åpning? Hah, glem det!

For å sitere fra https://www.power.no/event/newsletter/aapning-lorenskog/

«Jon og Mortens morgenshow starter kl 04:30 natt til torsdag.»

«Kaffe serveres fra kl. 04:00.»

«Overnatting? Møte opp tidlig? Vi har oppvarmet telt og soveposer til de som som er først ute.»

Det er sannsynligvis 150stk++ der allerede!

Endret av puppi
  • Liker 1
Skrevet

Var en helt sinnsyk kø flere timer før åpning i fjor i Stavanger. Spørs hvor du bor, men tenker toget alleredet har forlatt perrongen for å si det sånn:p Folk er gærne. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen vært på noen sånn åpning av ny butikk, f.eks åpning av ny Elkjøp eller lignende? 

Er det totalt kaos den dagen? Ligger folk i sovepose og er det helt hysteri når dørene åpnes?

Det er åpner en ny stor power i morgen med fine tilbud på mobiler. Er det i det hele tatt noen vits i å ta turen? De har 150 av den jeg har lyst på. Er det noen sjanse for at jeg får en hvis jeg stikker innom rundt kl 8? Butikken åpner kl 7...

:rope:

Er det noen synske her? 

Hva som skjer er helt avhengig av hvot mange som blir bitt av tilbudsbasillene. 

Ofte er det et sterkt begrenset antall mobiler, tver osv. Så du bør være der noen timer før de åpner.

Anonymkode: e6a0d...5b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...