Gå til innhold

Presentasjons angst av å skulle suge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, her er greia. Før hatet jeg å suge, men når jeg begynte å gjøre det på han jeg holder på med nå, så liker jeg det plutselig 😅 men jeg får så sinnsykt presentasjons angst. Jeg har ikke gjort det mye før. Bare litt. Liksom jeg liker å bare ta den i munnen og sånt. Sånn i begynnelsen når jeg bare skulle «lære/øve» meg på å ha den i munnen bare. Men når jeg skal «prestere» så får jeg helt panikk. Jeg er så redd for å være dårlig. Men jeg vet at jeg blir jo ihvertfall ikke god av og tenke sånn, for da blir jo «jobben» ihvertfall gjort dårlig. Men han Prøver av IG til å si hva jeg kan gjøre og sånt da. Men tør liksom ikke gjøre det han sier pga hvis jeg gjør det dårlig. 

Noen råd/tips? 😅🙈

Anonymkode: 5c3e4...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Presentasjon?

• Liker 1
Skrevet

1. Det heter prestasjonsangst.

2. Det er ikke annet å gjøre enn å slappe av og øve. Skal noe til at det blir så dårlig at du ikke får lov mer 

Anonymkode: 435f8...a73

• Liker 1
Skrevet

Presentasjon = powerpoint/framføring

Prestasjon = Prestere en ferdighet

Anonymkode: 240ef...789

Skrevet

Øvelse gjør mester.

• Liker 1
Skrevet

Kos deg, det er viktig. Lek og nyt, føl. 

Se han i øyene av og til når du suger. Gjerne også ha øye kontakt om du suger han når det går for han.

Anonymkode: 9142d...ce6

Skrevet

Jeg tror ikke du klarer å være dårlig, så lenge du ikke biter han alt for hardt😉

Slapp av og kos deg. Det er ikke en konkurranse om å prestere! 

• Liker 1
Skrevet

For å si det sånn så tror jeg ikke fyren legger ned store protester om du sier du har lyst til å øve på han. Bare prøv litt ulike teknikker og se hva han liker. Så lenge man holder tennene borte så blir det sjeldent veldig feil :).

Mann 30.

Anonymkode: b664e...39c

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn så tror jeg ikke fyren legger ned store protester om du sier du har lyst til å øve på han. Bare prøv litt ulike teknikker og se hva han liker. Så lenge man holder tennene borte så blir det sjeldent veldig feil :).

Mann 30.

Anonymkode: b664e...39c

Signerer denne!

Skrevet
22 timer siden, Apekatten skrev:

Øvelse gjør mester.

Man nyter også sikkert dette mere og mere jo mer man blir vant til det også, hva mener du? ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...