Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje det er for å skjule rynkene da vettu :-?

Maiken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, sikkert et feil tema å fleipe med. Men oppriktig talt...hvis den eneste årsaken til å kle seg som et tildekt uformelig fjell av sjal, slør og andre fillerier er å skjule makten sin, så er det vel ganske selvinnlysende at det ikke er selvvalgt...

Den eneste vinklingen jeg har hørt som kan være tildels småfornuftig må være at kvinnene ikke behøver å være så bekymret for at mannen deres snur seg og sikler etter andre kvinnfolk på gata.

Maiken

Skrevet

...og hvis dette er motivasjonen for frivillig tildekning, så må det jo være et vanvittig surrealistisk mareritt å flytte til Norge. Bare for å oppleve et mylder av halvnakne kvinnfolk til enhver tid. Overalt :o

Maiken

Skrevet

Maiken - tror nok at mange opplever det som en blanding av himmel og helvete å komme hit - konfliktfylt er det ihvertfall for mange.

Waco - hva med kvinnekroppen som gjør den så full av makt at den må dekkes godt til....?

Er ikke så sikker på at det er noe med kvinnekroppen som gjør at den må dekkes til (selv om jeg har dager hvor et dynetrekk kunne vært et passende andtrekk - men det går på hvordan jeg føler meg)

Tror heller det er i mannens hode denne makta befinner seg. Alternativet kunne da være at menn ble tildelt briller med begrenset synsfelt slik at de bare kunne se deler av kvinnekroppen (ja-jeg vet hva som ville bli prioritert), eller briller som gir menn et tåkesyn, og da ville det kanskje ikke være så vanskelig å være mann.

Skrevet

Hva er det med kvinnekroppen som gir så mye makt?

Vet ikke jeg vel, det er jo det jeg prøver å finne ut... se på Nicole Smith... mangemilliardær, det var bare å spikre igjen kistelokket... de møttes på strippeklubb, hallo... vær så snill, ser du ikke en sammenheng her?

Monica Lewinsky klarte det BinLaden drømmer om, - å komme nedi buksa på presidenten.

Beviser ikke det makt kanskje? (kanskje litt dumt av meg å nevne dette, tilfelle en ihuga Taliban-fan leser dette og opplyser de rette instanser om at morgendagens terrorister helt sikkert bruker skjørt).

Og Paula Jones... lot seg avbilde i Pentahouse tror jeg... for mangfoldige millioner, og vi vet jo alle hvordan henne opererer.

Jeg håper du nå forstår hva jeg mener med kvinner og seksualmakt.

Waco

Skrevet

Tror jeg forstår, og blir bare enda mer overbevist om at jeg har rett.

Stakkars mann som stadig blir fristet både til synd og fordervelse. Siden dere er så lett påvirkelige, er det nok best at vi kvinner overtar litt mer av styre og stell, for vi kan da vel ikke overlate det til noen som er så lettpåvirkelge.

For å gjenta meg selv:

Kvinnekroppens makt sitter i menns hoder.

Skrevet

Greit nok at det sitter inne i huene våres, men da må dere forholde dere til det. Nå er det slik at dere er kvinner på mannens premissser uansett hvordan du vrir og vender på det.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så utakknemlige, hadde det ikke vært for mannen så hadde du ikke engang kunne sittet foran internett og rakket ned på det motsatte kjønn.

Det siste du sa var så langt ute i granskauen at tankene dine må minst ha hatt et par påhengsmotorer.

Waco

Lurer på om du noengang kan hente deg inn?

Skrevet

Tja - vi får se.

Er nok ikke kvinne på menns premisser - er kvinne....

Forholde meg til menn og menns uttrykte tanker - klart jeg gjør - og velger hva jeg vil ta inn over meg, og hva jeg ikke bryr meg med.

Om jeg var på vidder eller på dypt vann - kanksje, men mener nå det at individ er så lett påvirkelige som du beskriver at menn er, så er det uforsvarlig å la dem styre og stelle.

Mener ikke å rakke ned på menn, jeg. Liker menn jeg....

Skrevet

Jeg tror ikke det det er så mange transer blant desse. Jeg ville ikke valgt å vere kvinne på desse premisser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...