waco Skrevet 19. august 2002 #1 Skrevet 19. august 2002 Man bør prøve å forstå hvorfor kvinner blir ikledt burka enkelte steder her i verden. Hvorfor har noen valgt en slik ”vågal” løsning? Hva er det som skjuler seg bak, og hva er det vi må prøve å forstå? Det er ingen tvil at det ligger mye makt gjemt i en kvinnekropp, alt tyder jo på det, jeg kan ikke se noen annen grunn til at man eller skulle hermetisere kvinnekroppen selv for fettere og nevøer. Tydelig at noen har funnet ut hva som kan framstå av en kvinnelegeme, hvilkene fristelser og begjær en attraktiv kropp kan sjikanere. Selv om det er politisk ukorrekt, bør vi samtidig belyse de uheldige sider vi har i dette feministsamfunnet hvor alt skal være på kvinners premisser. Å ikle seg burka må være den høyeste hedersbetegnelse en kvinne kan få. Hva annet er det som kan vise tydeligere hvilkene krefter og makt en kvinnekropp besitter? Waco Forstår det andre ikke vil forstå……
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #2 Skrevet 19. august 2002 Det eneste en burka gjenspeiler er mannens idioti og mangel på evne til å holde seg i skinnet!
waco Skrevet 19. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2002 Javel det kan også godt hende at vi trenger burkaen fordi at menn er for "enkle". Skal vi få ned voldtektstallene er det på tide å tenke nytt. Waco
Gjest Nathalie Skrevet 19. august 2002 #4 Skrevet 19. august 2002 Få ned voldtekstallene ved å tvinge på kvinner burka?? øøøh.... Tviler at det hjelper, men... Det er jo lov å håpe, waco!
waco Skrevet 19. august 2002 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2002 Ja vi må se litt på andre løsninger enn den vi har idag...
Gjest Nathalie Skrevet 19. august 2002 #6 Skrevet 19. august 2002 Tror kanskje det må gå an å finne andre løsninger enn å tvinge på kvinner burka... Jeg har ingen løsning jeg, det er ikke det jeg sier, men jeg har hørt om utenlandske kvinne iført burka som har blitt voldtatt... Voldtektsmennene finner fram uansett hva slags klær kvinner har på seg...
Gjest Musling Skrevet 19. august 2002 #7 Skrevet 19. august 2002 Og jeg er glad det ikke er du som skal bestemme hvilke løsninger vi skal ta ibruk, Waco. Har lest ørten innlegg av deg her inne, og du virker pottetett. Kvinner med burka blir liksom aldri voldtatt de da? Innbiller du deg det, da bor du i din egen lille drømmeverden og det er på tide du kommer deg ut. Har menn bestemt seg for å ta seg et nummer så gjør de det, burka eller ikke!
waco Skrevet 19. august 2002 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2002 Skal ikke nekte for at jeg selv har stusset over tanken med og ha sex i en burka... men det er jo min private fantasi, og den får jo heldigvis lov til å ha for meg selv. Dere jenter tenner på helt andre ting, da går det stort sett i penger og makt. Waco
Gjest Musling Skrevet 19. august 2002 #9 Skrevet 19. august 2002 Du fantaserer om sex med en kvinne i burka?! Og så foreslår du burka som et middel mot voldtekt???????? Det beviser mitt inntrykk av deg.... du er pottetett.
OppNed Skrevet 19. august 2002 #10 Skrevet 19. august 2002 For ikke å snakke om hvor bekvemt det må være å tre en burka over hodet når vi føler oss oppblåste før mensen og har mest lyst å grave hodet under puta Maiken
Gjest Nathalie Skrevet 19. august 2002 #11 Skrevet 19. august 2002 Ikke for å dette heelt ut av diskusjonen, men jeg har nå aldri sett på penger og makt som noe spesielt å tenne på.... Det er nok andre ting jeg ser på først, for å si det sånn...
OppNed Skrevet 19. august 2002 #12 Skrevet 19. august 2002 Nathalie: Du burde vel ha tredd en over hodet på avataren din også...enkelte guttunger her inne kan jo bli kåte av å se på den Maiken
waco Skrevet 19. august 2002 Forfatter #13 Skrevet 19. august 2002 Musling, det er forskjell på fantasi og voldekt, selv om jeg har den fantasien så misliker jeg voldekt akkurat som dere. Dog av andre årsaker, jeg finner ingenting mer nedverdig enn å vise damer at man gjør seg til ape for en seksuallyst. Waco Det handler om å gi alle kortene til den andre part.
Kid-a Skrevet 19. august 2002 #14 Skrevet 19. august 2002 Kid-a klarer ikke helt å forstå hvor waco vil hen med dette... kanskje han vil forklare nærmere? Kid-a ... ser selvmotsigelsene fra en humoristisk vinkel... haha!
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #15 Skrevet 19. august 2002 Waco, at du ser forskjell på fantasi og voldtekt er vel og bra, men det er mange som ikke klarer det. Og hvis det er flere skrullinger som fantaserer om sex med kvinner i burka, da skjønner jeg ikke helt hvorfor du vil tvinge på noen denne burkaen????? At du ikke utvandrer til Pakistan (din lille drømmeverden). Da blir du fri fra disse "klagende, sure, masete, lurendreierskende, kontrollsyke" norske jentene.
waco Skrevet 19. august 2002 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2002 Det handler ikke om å emigrere til Pakistan, men heller ta det beste fra forskjellige kulturer og la dem smelte sammen i et samfunn.... Waco
OppNed Skrevet 19. august 2002 #17 Skrevet 19. august 2002 Strutsepolitikk!! Omtrent som å bekjempe alkoholisme ved å forby pappvin. Maiken
Kid-a Skrevet 19. august 2002 #18 Skrevet 19. august 2002 Jada, waco... det er vel de fleste av oss enige om?? Det du mener å si er at burkaen er noe positivt som også vi bør innføre i vår kultur? Hver sin smak, altså, men... jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt henger med i sammenhengene dine!?! Forklare for meg?
waco Skrevet 19. august 2002 Forfatter #19 Skrevet 19. august 2002 Jeg synes burka bør være en alminnelig bekledning for kvinner, og la det være min private mening. Så kan dere andre "dolle" dere opp for enhver pris, uviten om at vi gutta kun ser på puppestørrelse allikevel. Waco
Kid-a Skrevet 19. august 2002 #20 Skrevet 19. august 2002 Jammen kjære deg, waco. Startet du ikke denne debatten med noen løse påstander om at dersom burka ble innført, ville det dratt voldtektstallene kraftig ned? Eller er jeg på jordet igjen? For Guds skyld, burka er sikkert et finfint plagg, men... jeg ser fortsatt ikke helt hvor du vil. Det får så være, du får ha meningene dine i fred for meg. Men jeg trer ikke en burka over hodet i nærmeste fremtid. Hehe... dere ser bare på puppestørrelse, ja! Hoho, du er jammen meg morsom innimellom, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå