Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to venninner som skal på tur for å besøke noen andre venninner i vår felles tidligere studentby. Den ene venninnen fikk ikke fri fra jobben sin så det er veldig begrenset når hun kan reise. Type fredag ettermiddag - søndag, som er de dyreste tidspunktene å reise på. Jeg har en veldig fleksibel jobb og kunne egentlig tenkt meg å reist onsdag/torsdag-lørdag fordi det er under halve prisen, men har gått med på å reise sammen med henne for det er jo hyggelig å reise sammen. Nå viser det seg at vi ikke kan reise før veldig, veldig sent fredag kveld pga jobben hennes og hun vil også vi skal reise tilbake søndag formiddag. Jeg kan gå med på å reise fredag kveld, men da vil jeg reise tilbake så sent som mulig på søndag for å få maks utbytte. Dette ble det veldig dårlig stemning for. Har foreslått at hun kan reise hjem tidligere enn meg på søndag og at vi reiser sammen på fredag, men det ble også dårlig stemning. 

Er det "slemt" av meg å ikke ville reise hjem søndag formiddag når jeg har muligheten til å reise søndag kveld, og det er rimeligere å reise på kvelden? 

Anonymkode: 393b0...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det billigere om du reiser tidligere i uka og hjem på søndag eller ev. blir enda lengre? 

Hadde reist når det passer meg siden hun blir sur uansett hva du foreslår - bortsett fra å reise nøyaktig når det passer henne. Du kan jo time det så dere er der samtidig i helga. ☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...